Övrigt/metaTa kort på ditt senaste spelrelaterade köp

För tusan!Jag återkommer senare ikväll med ett GBA-spel jag länge suktat efter. Om posten behandlat det väl eller inte återstår att se.Så, förgyll våra dagar med bilder, kära forumiter.
Körde demot av Turtles in Time: Re-Shelled... så OTROLIGT besviken över hur fullkomligt värdelöst det var jämfört med originalet till SNES.
Citat från slipknot
TMNT Re-Shelled på Psn för 45 kr, rekommenderas
Utöka citat
Finns nog skit som är billigare än 45:-, fattar inte hur de kunde misslyckas så kapitalt med spelet (för jag vägrar acceptera att det är mina barndomsminnen det är fel på).
Det ÄR inte dina barndomsminnen det är fel på, jag spelar igenom Turtles in Time rätt regelbundet på antingen PSP/Wii eller annat ställe där jag har emulator tillgänglig. Originalet är överlägset remaken.
Skönt att höra :)
Nu tycker jag ni är väl negativa, om man bortser från att orginalet är bättre, så är det ett rätt skönt spel att slå ihjäl en halvtimme med.
Citat från rick_star
Tactics Ogre
Utöka citat
Vill också ha... Ge mig! :P
Även ett mintat Mushihimesama LE.
BB: Najs, Tomba! kostar väl en hel del. Ibara likaså
Citat från roceon
BB: Najs, Tomba! kostar väl en hel del. Ibara likaså
Utöka citat
Jo, betalade lugnt mest [2200 kr] för Gaia Seed dock, kanske överpris såhär i efterhand. Var ett spel jag bara behövde för att komplettera både min shmup- och techno soleil-samling.
Tombi, nice... min fru spelade demot för en herrans massa år sedan och älskade det, så jag letade i flera år efter fullversionen. Hittade det till slut av en tysk på ebay, skickade pengar i kuvert till honom eftersom jag inte hade internetbank på den tiden. runt 200kr har jag för mig :) Grymt spel för övrigt, psykadeliskt underbart. Frun spelar igenom det iallafall en gång om året och jag får alltid hjälpa till när hon ska åka grisbil :D
Empo: du har inte några famicomlir till salu? Jag har lite FDSer att byta med isåfall. Både orginal och mindre orginal ^^
[url=][/url] 
Är väl senaste, släpps inte föräns om två månader dock tyvärr :/
fick med pac-land, ultraman2 fds, mach rider pirat, smb3 pirat och nått som ser ut som smb pirat fast det var något mysko brädspel. inte något jätteupphetsande direkt :)
cool, smb3 pirat vill jag ha dock, pma pris
Var väl en vecka sen jag fick hem de eller nåt men inte kunnat tagit bild ^^
Citat från Radicalyoda
Var väl en vecka sen jag fick hem de eller nåt men inte kunnat tagit bild ^^
Utöka citat
Varför ett så pass sent köp om du ändå skulle ha det till 360? Jag längtar som en hund efter min PS3-version som kommer till veckan :D
"Varför ett så pass sent köp om du ändå skulle ha det till 360? Jag längtar som en hund efter min PS3-version som kommer till veckan :D"
För att jag blev väldigt besviken på GTA IV(hade skyhöga förväntningar) och därför har jag inte varit intresserad av episoderna förrän typ nu i år när jag inte haft GTA IV på ett bra tag. Denna gång är det grymt dock! Antagligen för att jag vet vad man kan förvänta sig ^^
Citat från Radicalyoda
För att jag blev väldigt besviken på GTA IV(hade skyhöga förväntningar) och därför har jag inte varit intresserad av episoderna förrän typ nu i år när jag inte haft GTA IV på ett bra tag. Denna gång är det grymt dock! Antagligen för att jag vet vad man kan förvänta sig ^^
Utöka citat
Antog att det var något sådant, vet många som blev besvikna. Själv så tycker jag det är det näst bästa GTA-spelet någonsin efter Vice City. Men gött att du gillar episoderna. Ser som sagt jävligt mycket fram emot att få besöka Liberty City igen.
guider och gamla klassiker idaghttp://
Dela: På Kupan eller?
Citerar
Bayou Billy:Var ett spel jag bara behövde för att komplettera
både min shmup- och techno soleil-samling.

Kul att se lite bilder från dig! Hoppas det håller i sig. Lite bilder på ovan nämnda samlingar vore inte helt fel heller för övrigt.Hur som helst.http://
Citat från Ghost Rider
Dela: På Kupan eller?
Utöka citat
stämmer! :)idag blev det Scarface Collectors edition och Sega Racing, allt via England och ebayhttp://
Lite US-Zelda-mums!

När det var så billigt kunde jag lika gärna ersätta min defekta skiva i collectors ed ^^
Default avatar

« Tillbaka till Spel