Övrigt/metaTa kort på ditt senaste spelrelaterade köp

Ursprungligen postat av Pressansvarig
Blev lite classics

Utöka citat
Bounty Hunter var jävligt kul vill jag minnas, står det sig fortfarande eller känns det väldigt föråldrat?
Ursprungligen postat av Lystrad
Bounty Hunter var jävligt kul vill jag minnas, står det sig fortfarande eller känns det väldigt föråldrat?
Utöka citat
Inte hunnit testa än. Testade det bara lite grann hos en polare när det släpptes så det kommer bli spännande att testa!
Ursprungligen postat av Mithos
Utöka citat
Fina köp där! Måste ta mig i kragen och spela GR2 iom att jag älskade 1an.

Lite avundsjuk att du ska få uppleva TLoU. Riktigt bra upplevelse :)
Utöka citat
Glöm inte spela DLC delen i tlou om du inte kört ännu.
Ursprungligen postat av Dpixel
Fina köp där! Måste ta mig i kragen och spela GR2 iom att jag älskade 1an.
Utöka citat
Ursprungligen postat av Skvall
Glöm inte spela DLC delen i tlou om du inte kört ännu.
Utöka citat

Spelar GR2 först på grund av serverstängningen, måste unlocka sådant som kräver online innan 19:e januari.
Vet inte om jag postat tidigare men det har blivit på tok för många impulsköp 2017, här är några favoriter

Spelar GR2 först på grund av serverstängningen, måste unlocka sådant som kräver online innan 19:e januari.
Utöka citat
Jaha! Aj då :( kommer inte hinna spela det innan dess.. Surt att de stänger servrarna så tidigt :( är det mycket content som går förlorat?
Ursprungligen postat av Dpixel
Jaha! Aj då :( kommer inte hinna spela det innan dess.. Surt att de stänger servrarna så tidigt :( är det mycket content som går förlorat?
Utöka citat

Sending/receiving challenges.
Access to the rankings.
Receiving/posting treasure hints.
Receiving/posting/reviewing photo ghosts.
Acquiring Dusty Tokens and rewards.

Dusty Token Rewards

10 | Upside-Down Man Photo Item
100 | "Salute" Gesture

300 | Worker Costume
500 | Miner's Technique Talisman
1000 | Traffic Cone Photo Item
2000 | School Uniform 1.0 Costume
3000 | Fisher's Recipe Talisman
4000 | "You There" Gesture
5000 | Shifter 1.0 Costume
6000 | Unlimited Potential Talisman
Senast redigerad av Mithos den 7 januari 2018 12:02.
Lyckas banne mig inte lägga till text efter spoiler delen utan att det är låst i spoilertext med...

Detta innebär också att alla saker du kan låsa upp i spelet inte blir tillgängliga för de som spelar efter 19:e, betyder också att de saker som KAN låsas upp tar extremt mycket längre tid att låsa upp/hitta.

Utöka citat
Är MYCKET glad att du informerade om detta. Tack!
Lyckas banne mig inte lägga till text efter spoiler delen utan att det är låst i spoilertext med...

Detta innebär också att alla saker du kan låsa upp i spelet inte blir tillgängliga för de som spelar efter 19:e, betyder också att de saker som KAN låsas upp tar extremt mycket längre tid att låsa upp/hitta.
Utöka citat
Typiskt. Får kanske köpa spelet ändå i veckan då... Hmm..
Stort tack att du delade med dig :)
@rick_star @Dpixel 

Uppdatering på nedstängningen utav Gravity Rush 2's servrar, förskjutet från 19:e Januari till 19:e Juli, infon vart pushad ingame under gårdagen/inatt.
Senast redigerad av Mithos den 12 januari 2018 11:14.
@rick_star @Dpixel 

Uppdatering på nedstängningen utav Gravity Rush 2's servrar, förskjutet från 19:e Januari till 19:e Juli, infon vart pushad ingame under gårdagen/inatt.
Utöka citat
Ok! Haha, undrar om de fick bannor så det stod härliga till? Alright, ingen total panik med andra ord. Tack!
@Mithos hur står sig dreamfall chapters?
@rick_star @Dpixel 

Utöka citat
Perfekt. kanske det hinner gå ner någon hundring till närmaste månaderna så ska jag försöka spela det under påsken =)
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
@Mithos hur står sig dreamfall chapters?
Utöka citat

@ctrlalttdc 

Well, ska vara ärlig och erkänna att jag aldrig klarat spelet trots att jag stödde spelet på kickstarter och fick det till PC, tror jag kom till kapitel 5, kapitel 5, inte "bok 5".

Köpte sedan spelet på PS4, men har inet där klarat spelet heller, tror jag spelat till kapitel 10 (vilken "bok" det nu är i).

Jag gillar allt med spelet förutom spelandet/gameplayet, det är för mig för hasigt/slött, hade gillat det mer om det varit mer som föregångaren "The Longesy Journey: Dreamfall" till gamla Xbox.

Så trots att jag gillar universumet och grafiken/artstylen m.m. så för mig personligen blir det ett spel jag måste TVINGA mig att spela klart istf att spela klart det för det är jättekul att spela.

@Dpixel 

Billigaste jag någonsin sett priset på Gravity Rush 2 hittils var under mellandagsrean, 259kr på Dustin.
Senast redigerad av Mithos den 12 januari 2018 19:23.
@Mithos det var ju inte lovande :( gillade verkligen förra spelet
@Dpixel 
Billigaste jag någonsin sett priset på Gravity Rush 2 hittils var under mellandagsrean, 259kr på Dustin.
Utöka citat
Jag köpte det på Webhallens Black Friday för 179kr, som referens.
@rick_star @Mithos  ah, tack! Lär nog inte få tag i det så billigt under våren dock :P
Default avatar

« Tillbaka till Spel