Övrigt/metaPrata Spel

ersätter väl skitsnacktråden i guess.

iaf skulle det inte komma en red dead redemption trailer idag?
Haha, har de inte visat typ hela spelet redan?Hur som haver är RDR det spel efter Alan Wake jag tveklöst ser mest fram emot nu.
Har kollat alldeles för lite på RDR, alla har hoppat på hypetåget förutom jag verkar det som. Vilka är det egentligen som gör det?
Citat från JoRu
Vilka är det egentligen som gör det?
Utöka citat
rockstar. samma motor som GTA IV. I VILDA VÄSTERN!

Citat från rick_star
Haha, har de inte visat typ hela spelet redan?
Utöka citat
tydligen inte! idag skulle de visa multiplayer free roaming
Citat från rick_star
Haha, har de inte visat typ hela spelet redan?
Utöka citat
Kanske är eftertexterna?
Är fattig så spelar igenom gamla spel jag harF-Zero GX, har typ sista kapitlet på svåraste samt "filmen" man får för den racern så har jag tagit 100% i spelet... det har tagit typ 7 år bara!
har inte köpt ett nytt spel på över ett år. fuuu-
Ni känner nog redan till det här, men...Super Mario Bros. 3 - Water World?
Ocarina of Time/Wind Waker - Great Fairy Fountain?
och...Super Mario Bros. 3 Warp Zone?
Ocarina of Time Theme?
Originalet
Har inte heller köpt spel på väääldigt länge. Red dead redemption kommer dock ändra på det, stenhårt! Min backlog är nu jobbigt stor och varje gång jag kommer in i rummet kan jag känna hur den riktigt stirrar ner mig..
Jag är enormt sugen på ett äventyr/MMO. Har totalt tröttnat på WoW och har kört igenom alla Zeldor ex antal ggr. Bara Wind Waker jag inte kört igenom mer än 1 gång och de gillade jag aldrig lika mycket som de andra. Värt och ge det ny chans kanske? Ska dock snart skaffa uncharted 2 så lär ju förhoppningsvis stilla hungern lite.
Moopey, dungeon and dragons online då? Det är väl t om gratis att spela online vad jag har förstått det som.
Verkar vara väldigt stelt :/ Tror nog jag väntar på WoW expansion eller TOR hellre än försöker mig på några av de andra MMOsen som finns där ute. Testade Warhammer vid launch och det avskydde jag verkligen :( Synd att inga MMO försöker vara egna istället för att vara bleka WoW-kopior.
tycker att det var kul att lira pvp i war tills man kom till tier 3, där blev alting så jävla grötigt när alla hade typ 1000 aoespells.
DDO är faktiskt ganska OK imo... Skönt är att det går att göra det mesta själv. sen är det ganska intressant med att man har flera svårighetsgrader på instanser. Normal klarar man oftast själv utan problem högre svårighetsgrader behöver du en grupp för. Iom att det är gratis så är det inte direkt så att det är jobbigt att testa heller.
Citat från drukqs
Espgaluda II har blivit släppt på Appstore nu för ett saleprice av 38 kr. Funkar dock enbart på 3GSer just för tillfället.
Utöka citat
NICE!!!!!!---Vill bara säga också att future-press Bayonetta guide i CE upplaga är det göddigaste någonsin. Nu ska det fixas pure platinum på varenda versejävel.
Såg precis trailer till Gears ow. 3Fin, men inget slår fan trailern  till ettan med den feta spindeln och Mad World som låt...Man började ju nästan lipa första gången man såg den :'(
Hmm har testat lite pes 10 idag (brukar köra fifa) nu har jag en fråga vilken knapp trycker man om man har bollen och  vill att en annan av mina spelare ska ta en löpning så man kan passa en genomskärare? (dett brukar resultera i att man får en spelare fri med målvakten om man tajmar rätt)Hittar inte i manualen eller i spelat antingen är jag blind eller så är det så illa att det inte går?Läxa upp  mig om det går att göra =)
Citat från stefano
Hmm har testat lite pes 10 idag (brukar köra fifa) nu har jag en fråga vilken knapp trycker man om man har bollen och vill att en annan av mina spelare ska ta en löpning så man kan passa en genomskärare? (dett brukar resultera i att man får en spelare fri med målvakten om man tajmar rätt)
Utöka citat
Finns ingen få en spelare fri-knapp nej. Du får förlita dig på att du har placerat ut rätt spelare på rätt plats på planen helt enkelt. 
Finns massvis att pilla på i taktik-editorn så det ska inte vara några problem att få rätt spelare att löpa på ytor du vill.

Edit: Riktigt dåligt med fart på hela Spel-sektionen sen kraschen. Vad har hänt?
Tror det är trådnamnet

Data-Pata Prata Spel
Citat från Larry Love
Finns ingen få en spelare fri-knapp nej. Du får förlita dig på att du har placerat ut rätt spelare på rätt plats på planen helt enkelt.
Finns massvis att pilla på i taktik-editorn så det ska inte vara några problem att få rätt spelare att löpa på ytor du vill.
Utöka citat
Tack för den infon :) då får jag titta igenom editorn. Annars är spelet riktigt kul och jag hade missat att PES hade rättigheterna till CL.
Citat från stefano
Tack för den infon :) då får jag titta igenom editorn. Annars är spelet riktigt kul och jag hade missat att PES hade rättigheterna till CL.
Utöka citat
Glöm för guds skull inte optionfiles. Nu går det ju att pilla in såna på 360 med. 

Så får du rätta tröjor, klubbmärken och what not.
fifaaan vad wow har blivit läskigt tråkigt. hur kunde det gå så käpprätt åt helvete? jag skyller på activision
Citat från rastapopolus
fifaaan vad wow har blivit läskigt tråkigt.
Utöka citat
Du har spelat det i mer än fem minuter alltså.För det är ungefär det längsta man kanske orkar spela WOW innan det blir tråkigt.
det var kul back in the days när det fanns en känsla av progress, innan allt blev easymode och free epix for everyone. spontana pvp encounters utanför battlegrounds/arena lyser också med sin frånvaro
Sensationsjournalistik, men man tycker ju att företag såsom Microsoft har ett ansvar till att påverka dem som de köper tjänster hos, så att människorna som arbetar får drägligare förhållanden. Men moral är ju svårt att klämma in när det kommer till $.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6973780.ab
Bifogar en del grejer här eftersom vissa kanske inte läser Datatrådarna.Trine för 5E på Steam.Nya reaspel på D2D's vår-rea.Outcast och Master of Orion 1 + 2 (paket) släpptes nyss på GOG.com, $5.99 stycket.
Default avatar

« Tillbaka till Spel