Övrigt/metaPrata Spel

ser så uselt ut. sneglade lite på spelet efter att ha klarat allt i mario men nopeade ut rätt fort

påtal om sonic så borde jag spela mania
gick igenom vad jag spelat iår och är typ det + cuphead + nier autotomato jag är intresserad av som jag missat

night in the woods och hollow knight väntar jag nog tills de kommer till switch
Kostade 60k o nu nere på 15k. Jag har spelat en timme mp o hade redan 13k så vart kommer det där "det kommer ta över 40h för en hjälte!" ifrån? More like 5-10h per hjälte?
Ursprungligen postat av Makaron
Jag har spelat en timme mp o hade redan 13k så vart kommer det där "det kommer ta över 40h för en hjälte!" ifrån? More like 5-10h per hjälte?
Utöka citat

Fucking millenials som är vana vid att få allting serverat hela jävla tiden och vägrar jobba lite för det. "BUHU, jag måste SPELA SPELET för att få karaktärer, jag vill inte för mamma gav mig alltid allting". Sug min röv, slappkukar och syltryggar.
Alltså det kostade 60k för en hero och nu nerfad med drygt 70% men samtidigt passade även EA på att nerfa hur mycket man tjänar också så det blir noll skillnad. Att säga "millenials lul" är ju bara löjligt då spelet är freminum model fast man betalar 600kr för det vilket är helt insane.

Och just "SPELA SPELET" är ju problemet - folk behöver ju inte spela spelet. Dom kan köpa nya OP gubbarna dirr
Ursprungligen postat av empo
klarat allt i mario
Utöka citat
Testa hat in time
Bara för att tillägga tycker jag att pay2win är totalt skit så jag sitter inte o försvarar deras val. Är bara nyfiken varifrån folk fick tidigare siffror ifrån
Ursprungligen postat av Moopey
samtidigt passade även EA på att nerfa hur mycket man tjänar också
Utöka citat
HAHAHHAHAHAA är det sant?
släpptes battlefront idag? på gamestop liksom?
Early access börjar väl idag iaf men du har  kunnat spela ännu tidigare med origin access
Spelar ni för att lvla eller spelar ni för att, spela? Palla göra varenda spel till något jävla wowgrindande. Allt från fps till bilspel. You had it coming.
lol typiskt chaz att köra ”fucking millenials” kortet fan va ball man känner sig för man är militär

”slappkukar” omg wow vad macho du är
haha vad kröp upp i din röv och dog? Jag ser verkligen inte problemet med BF2. Liknande system har ju funnits jättelänge i exempelvis Call of Duty och FIFA? Där har man kunnat öppna crates/packs för att få bättre vapen/fotbollsspelare. Man kan få spelvaluta antingen genom att spela spelet eller betala riktiga pengar, precis som i Battlefront 2. Det verkar ta lite längre tid att få spelvaluta i Battlefront 2 (om man inte vill betala), men man köper väl ett spel för att spela det?

För övrigt förstår jag inte vad mitt yrke har med saken att göra? Du tar upp det rätt ofta, sticker det i ögonen på dig?
Senast redigerad av Pressansvarig den 14 november 2017 21:55.
Men kom igen nu Boys det här är ett nöjesforum knulla och bli sams!
Game of the year Awards har fått sina nomineringar: http://thegameawards.com/awards/

Game of the Year
Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
PlayerUnknown’s Battlegrounds
Persona 5
Horizon Zero Dawn
Så trist för Zelda, Mario och Horizon :( Kommer ta ut varandra.
Också trist för Golf Story som lär glömmas bort bland indies på grund av cuphead
mario kommer ju LÄTT ta game of the year
knack2 got robbed
Tror Zelda kan knipa GOTY också men jag tror det står mellan det och Mario
Ursprungligen postat av empo
finns en indie dev som gör typ en skate-kopia

försökte köra demot men kunde inte öppna .rar-filen :(
kickstarter den 21a nov
Utöka citat
hm, ser väldigt stelt ut, animationerna sjukt awkward och indiespel av den här typen brukar alltid vara buggfester.

#makeeaskateagain
Ursprungligen postat av Moopey
Så trist för Zelda, Mario och Horizon :( Kommer ta ut varandra.
Också trist för Golf Story som lär glömmas bort bland indies på grund av cuphead
Utöka citat
Trist med ett så bra spelår.

Stackars GOTY's :(
:D
Zelda och Nier. RE7 var också en surprise hit.
persona 5 är mitt goty. zelda tvåa.
Ursprungligen postat av Pressansvarig
haha vad kröp upp i din röv och dog? Jag ser verkligen inte problemet med BF2. Liknande system har ju funnits jättelänge i exempelvis Call of Duty och FIFA? Där har man kunnat öppna crates/packs för att få bättre vapen/fotbollsspelare. Man kan få spelvaluta antingen genom att spela spelet eller betala riktiga pengar, precis som i Battlefront 2. Det verkar ta lite längre tid att få spelvaluta i Battlefront 2 (om man inte vill betala), men man köper väl ett spel för att spela det?
Utöka citat
det är inte gameplay det är bara poänglös grinding som spelutvecklarna slänger på dig i hopp om att du ska betala istället för att slippa grinda. helt värdelöst mao. det har absolut ingenting med millenials påstådda lathet, lol. tycker bara det är så typiskt att du som en av de mest macho användarna på playing ska komma med "kids är så lata nuförtiden, sluta suga på mammas tutte"-"argumentet"
Ursprungligen postat av mazerfaka
mario kommer ju LÄTT ta game of the year
Utöka citat
PUBG är ju LÄTT det spel som gjort mest impact i år
Ursprungligen postat av VEL
PUBG är ju LÄTT det spel som gjort mest impact i år
Utöka citat
jo men inget nyskapande direkt, typ en arma3 mod som många kids gillar plötsligt
Ursprungligen postat av Pressansvarig

syltrygg
Utöka citat
det här är vad som fick mig att tänka på militärer. jag har inte hört det här ordet på åratal. vem fan använder det här ordet? jag gissar att man hör det på militäranläggningar eller typ boxningsklubbar
Default avatar

« Tillbaka till Spel