Övrigt/metaPrata Spel

Ursprungligen postat av Pressansvarig
Det verkar som att all karaktärsutveckling i UFC3 styrs av lootboxes

https://www.gamereactor.se/nyheter/552093/UFC+3+ar+proppfyllt+med+pay2winlosningar/
Utöka citat
H-vete.. att de ens vågar visa den här ver för allmänheten efter SW fiaskot.. jaja.. då jag inte köpt något EA spel på länge så är det facinerande att följa den här utvecklingen.. Hoppas de inser att konsumenterna försvinner om de kopplar loot boxes till gameplay relaterade delar av spelet. 

Bådar inte gott när alla utgivare är som besatta av loot-boxes :( Får hålla tummarna att staten kommer och styr upp nå regler kring det här systemet ifall det går för långt.
hahahaha hoppas de störtdyker, vilket jävla fiasko.
Verkar vara lite samma i Need for Speed: Payback också.

Det är något av mitt guilty pleasure, men jag gillade verkligen Need for Speed-spelen till PS4. Jag är ingen bilmänniska, men spelen ligger precis på rätt nivå. Enkla att spela, hyffsat roliga osv, inget krav på att man ska kunna massa bildetaljer. Var lite pepp på Payback tbh, men tydligen skall det bli en riktig grindfest om man inte köper massa lootboxes som lottar fram biluppgraderingar
Urk. Jag behöver inte ens hoppa över de spelen i protest. Jag vill inte spela dem, oavsett principer.
ÄNTLIGEN, SOM NI HAR VÄNTAT PÅ MOBILPORTEN

Har vi?
Kim Kardashian Hollywood och angry Birds före massa classics NÄ NU
Okej helvete vad triggered jag blev av några av valen men men man får behärska sig
Kan man ha en fegare etta en Tetris?
Haha när Patrick Söderlund tjänade mest i Sverige förra året. Över 155 miljoner kronor stod det på hans lönespec. 🙄

https://www.expressen.se/dinapengar/sparande/kommun-for-kommun-de-tjanar-bast-dar-du-bor/

För er som inte vet vem det är:

”Robert "Patrick" Söderlund is a Swedish businessman and video game executive. He is currently Executive Vice President in charge of Worldwide Studios at Electronic Arts (EA), overseeing all game production.”
Nån som köpte? 

"coming to PC, PlayStation 4 and Xbox One on March 13, 2018 both digitally and at retail for $29.99"
gött!! ska bli kul att spela ettan och trean igen!
Naij, har inte spelat igenom ett enda av dem.
ok my bad!
Gör ni er redo för Game Awards 2017? Snart dags!
Vilken tid?
Runt 01:30 svensk tid har jag för mig
ROBERTCARX2000!
Default avatar

« Tillbaka till Spel