Övrigt/metaPrata Spel

Ingen aning, har inte hittat alla själv
apropå celeste blev det så smärtsamt tydligt att varken analogen eller digitalen på joyconsen är så exakta man vill ha dem på de två sista banorna (a-varvet). inte för att jag är jätteduktig på spelet men helvete vad irriterad jag blev.
hor-paddan for life
Senast redigerad av empo den 10 februari 2018 15:36.
ta det lugnt @empo skoja vad menar du?
jahaaaaa. ok. nä jag är för fan ingen geek och köper sådan där apparell
Handkontroller är inte kläder.
tog precis chapter 6 med hjälp av en hint, alla blå hjärtan get!
Inlägget har tagits bort av användaren.
jahap d var en skitsida som G2A, glöm.

WW är inte ens mitt favvozeldaspel men damn vad jag vill ha

Jag är imponerad av EDs community. Inte bara just pga denna video, rent generellt så verkar det som att engagemanget för spelet är stort.
Metal Gear Survive-beta på Steam.
Ursprungligen postat av Giffox
Metal Gear Survive-beta på Steam.
Utöka citat
Bra eller anus? (Ifall du hunnit med att testa)
Lite klumpigt men roligt. Måste prova med kompisar innan jag kan säga helt säkert.
Lite klumpigt men roligt. Måste prova med kompisar innan jag kan säga helt säkert.
Utöka citat
Antar att ni kanske kommer lira lite med polare nu i helgens lan? Återkom gärna med intryck :)
Far Cry goes TV Shop.

Ursprungligen postat av kin
Antar att ni kanske kommer lira lite med polare nu i helgens lan? Återkom gärna med intryck :)
Utöka citat
Stämmer bra det, vill du vara med? Betan är ju dessutom öppen så det är bara att prova. Har iaf spelat lite med min bror nu och det är väl skoj men lite repetitivt läge. Hoppas på ett mer öppet läge senare.
Stämmer bra det, vill du vara med? 
Utöka citat
Hade vart svinkul men är tyvärr rätt upptagen hela helgen :/

Gärna en annan gång!
Kan man spela det där i VR??
System Shock-remaken har tydligen lagts på is tills vidare. Saxat från Kickstarter:

"In March of 2016, Nightdive Studios released our video of our vision of System Shock Remastered. Done in Unity it was an immediate hit with almost a half million views on YouTube. In June of 2016 we launched a Kickstarter campaign to make the vision into a reality. It was tremendously successful with over 21,000 backers contributing over $1.3 million to the campaign. We put together a development team and began working on the game. But along the way something happened.

Maybe we were too successful. Maybe we lost our focus. The vision began to change. We moved from a Remaster to a completely new game. We shifted engines from Unity to Unreal, a choice that we don’t regret and one that has worked out for us. With the switch we began envisioning doing more, but straying from the core concepts of the original title.

As our concept grew and as our team changed, so did the scope of what we were doing and with that the budget for the game. As the budget grew, we began a long series of conversations with potential publishing partners. The more that we worked on the game, the more that we wanted to do, and the further we got from the original concepts that made System Shock so great.

Ultimately the responsibility for the decisions rests with me. As the CEO and founder of Nightdive Studios, a company that was built on the restoration of the System Shock franchise, I let things get out of control. I can tell you that I did it for all the right reasons, that I was totally committed to making a great game, but it has become clear to me that we took the wrong path, that we turned our backs on the very people who made this possible, our Kickstarter backers.

I have put the team on a hiatus while we reassess our path so that we can return to our vision. We are taking a break, but NOT ending the project. Please accept my personal assurance that we will be back and stronger than ever. System Shock is going to be completed and all of our promises fulfilled. 

Stephen Kick"

Känns som att de med lite finare ordalag försöker säga att deras pengar tagit slut och att de nu behöver hitta ny finansiering.
Senast redigerad av Lautrec den 17 februari 2018 15:23.
Fuck!
Ursprungligen postat av Lautrec
Känns som att de med lite finare ordalag försöker säga att deras pengar tagit slut och att de nu behöver hitta ny finansiering.
Utöka citat
Låter som han har dåliga project management skills.
Default avatar

« Tillbaka till Spel