MultiSpelmusik

Vilka spel tycker ni har bäst musik och lyssnar ni ofta på spelmusik även när ni inte spelar? Länka gärna till bra sidor med spelmusik.Här hittar ni musiken från rares spel
Jar är barnsligt förtjust i pampig musik som i Metal Gear Solid (Eller allt annat Harry förgyller spelsoundtracken med. COD4 någon?) eller Lost Planet, men jag är även ett stort fan av Motoi Sakuraba som gör musiken till bl.a. Valkyrie Profile och Star Ocean. Han har ett väldigt speciellt sound.
Alltså det räcker med en sånhär tråd i veckan.
Inlägget har tagits bort av användaren.
Citat från Joker
Äger dessutom Silent Hill 1-4 + Shenmue OST samt FFVII OST som brukar gå varma hemma ibland =)
Utöka citat
Fett haxxor. Alla de äger så jävla hårt.Hemma hos mig går sonic soundtracken hetast. Även Zelda är något jag aldrig har tröttnat på.http://gh.ffshrine.org/soundtracks/1422
Återupplivar tråden.
Underbar. <3
<3<3<3<3<3
Ok, fräscht att gilla Aerith's Theme 2007. Finns så jäkla många andra grymma stycken i final fantasy.
Citat från Jackie
Ok, fräscht att gilla Aerith's Theme 2007.
Utöka citat
Det är 2008, brainiac.
Monkey Island. Bäst i test.
The löööve, och minnena när man satt o lira sönder det där med polarna i sina unga dagar! :DÖnskar att det gick o lira över LIVE. (Det är omöjligt för den andra som inte hostar att vinna)
Jag skulle väldigt gärna få tag på Soundtracket till Dracula X Chronicles till PSP. Någon som vet var jag kan hitta det? Musiken är helt awesome, mycket bättre än själva spelet.
castlevania, final fantasy ock zelda är väl favoriter om jag får säga mitt.. greenman: det är väl musiken från symphony of the night ock rondo of blood? bara ock ladda ner de låtarna istället.
Citat från Farbrorn
greenman: det är väl musiken från symphony of the night ock rondo of blood? bara ock ladda ner de låtarna istället.
Utöka citat
Ja det är låtarna från Rondo of Blood jag vill ha men jag har inte hittat dem heller. Dessutom vill jag även ha dom nya versionerna av låtarna som spelas i remaken.
Har Halo 3 soundtrack i mobilen. Och lite från Capcom, typ Mega Man 2.Och Super Mario 1 2 3 ... Och nu mera också GTA:SA och GTA:VC ...Och Bionic Commando :D
Citat från Jackie
Ännu ofräschare!
Utöka citat
Har jag väntat i fyra dagar på detta?!lol
Ni som spelar/spelat Lost Odyssey förstår nog vad jag menar när jag säger att Uematsu har skapat den bästa spelmusiken i historien....<3
Citat från Djungelfrukt
Har jag väntat i fyra dagar på detta?!

lol
Utöka citat
Lol, du har väntat? Hur var det nu, hade du några emokompisar utanför datan?
Citat från Jackie
Lol, du har väntat?
Utöka citat
Klart jag har väntat, inte varje dag du slippar liksom.

Citat från Jackie
Hur var det nu, hade du några emokompisar utanför datan?
Utöka citat
En, men han umgås jag bara med ibland. Emo är inte riktigt min grej. Jag är indie! D:
Citat från Djungelfrukt

Klart jag har väntat, inte varje dag du slippar liksom.
Utöka citat
*Smickrad*

Citat från Djungelfrukt

En, men han umgås jag bara med ibland. Emo är inte riktigt min grej. Jag är indie! D:
Utöka citat
<3 Mr. Indie 2008.
Är det bara jag som inte kan höra den låten utan att höra hur SCVs hämtar mineraler? =S
Citat från Makaronkungen
GreenMean:Testa den här.
Utöka citat
Tackar! Jag hittade inte exakt vad jag letade efter men jag hittade versioner av låtarna som var nästan lika bra. :)
Default avatar

« Tillbaka till Spel