NintendoNintendo 3DS-tråden

Wat - 0 utmaning. Visst, välgjort men sällan spännande?
Jag gillar det, definitivt värt att spela hela, men håller med om att det är för lätt. Särskilt eftersom det anspelar så mycket på SNES-spelet så är det typ omöjligt att inte jämföra dom och se potentialen :(
Nya trailers på Ever Oasis och Radiant Historia: Perfect Chronology:

Är Radiant Historia och nya Deep Strange Journey ens bekräftade för väst? Så jäkla sorgligt annars.
Inte vad jag vet, men Atlus spel brukar hitta hit via antingen Nintendo, Deep Silver eller NIS America, och jag förutsätter att så blir fallet även här. Vi kanske får vänta ett tag, men jag har svårt att tro att spelen inte dyker upp alls.
Kom med posten idag! 
En artbook följde också med, men orkade inte fota den. 

Senast redigerad av Trappski den 20 maj 2017 14:03.
Ursprungligen postat av Trappski
Kom med posten idag! 
En artbook följde också med, men orkade inte fota den.
Utöka citat
Glömt skriva men fått mitt också! Hunnit lira ca 14h (en bit in i act 3). Gillar det bara mer och mer, jag tycker det är riktigt skönt att det är mindre WaifuWars och ganska unikt spelmässigt mot tidigare spel i serien. Bra karaktärer samt Milas Turnwheel måste bli standard för kommande spel. Ser mycket framemot Switch-spelet.
Ursprungligen postat av neptun
Hunnit lira ca 14h (en bit in i act 3).
Utöka citat
Ungefär som mig då. Jag är uppe i någon timme till. Precis klarat Celicas halva av akten.

t Milas Turnwheel måste bli standard för kommande spel.
Utöka citat
Mm, sjukt nice när RNG bestämmer sig för att fucka upp för en.  Dock behöver man inte ha så många användningar per fight som man får nu . Jag har än så länge fått nio användningar per fight.
Ursprungligen postat av Trappski
Dock behöver man inte ha så många användningar per fight som man får nu . Jag har än så länge fått nio användningar per fight.
Utöka citat
Det håller jag med om, har 6st just men tycker det hade gott räckt med de 3 man har initialt men som sagt det är valfritt att använda den.
Pokémon Ultra Sun och Ultra Moon utannonserade till 3DS på dagens Pokémon-relaterade Nintendo Direct. Inte ett ord om det beryktade Pokémon Star till Switch.

Bättre nyhet:
Silver och Guld kommer till 3ds VC!
Ursprungligen postat av Moopey
Bättre nyhet:
Silver och Guld kommer till 3ds VC!
Utöka citat

Hade varit bättre om det kom till Switch :/
Ursprungligen postat av Lautrec
Pokémon Ultra Sun och Ultra Moon utannonserade till 3DS på dagens Pokémon-relaterade Nintendo Direct.
Utöka citat
Etrian Odyssey 5: Beyond The Myth bekräftad västerländsk release till hösten, och Radiant Historia: Perfect Chronology samt Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux kommer i början av nästa år!

Blev också lycklig. Däremot är det ingen EU release bekräftad än vilket gör mig bekymrad. Originalversionerna av Radiant Historia och Strange Journey kom för övrigt aldrig till EU.
Läget ser annorlunda ut nuförtiden, så jag är inte särskilt orolig! Det finns så vitt jag vet inte ett enda Atlus-spel till 3DS som inte hittat hit förr eller senare via antingen Nintendo, Deep Silver eller framförallt NIS America.
Spikat nu att Deep Silver kommer ge ut samtliga titlar här i Europa, så du kan pusta ut @Endymion
Läste det på Twitter tidigare. 3DS lever ett tag till då :)
Ok nya Metroid ser faktiskt ganska bra ut ändå, pepp!
Tycker det der ut som skit + är till 3ds aka gammal trökig hårdvara

I vanlig ordning när det gäller samlarutgåvor till Nintendo-format så bjussar man på en box som är perfekt för den handfull folk som tycker det är kul att hänga upp sina spel på krokar på väggen.
steelbooken var ju fet
Ja.. Varför varför! Den flärpen är så onödig.
Amiibon är redan fullbokad
Utöka citat

fucking weebs
Kommer säkert gå att köpa på eBay till samma eller lägre pris. Breath of the Wild-amiibosarna fanns billigare där än i Sverige t ex.
Default avatar

« Tillbaka till Spel