PCDota 2

Tuna precis in, vad ser jag ens !? :D
Ursprungligen postat av mooltipahs
Tuna precis in, vad ser jag ens !? :D
Utöka citat
KINESISKA TEMPEL I LÅGOR
:) jag såg en sniper, tänkte vafan!? 31-9 på de. Sen det här direkt efter ! Måste sticka till ICA o handla jordnötsbågar n shit dota ikväll
U S A! ! !
U S A! ! !
U S A! ! !
helvete va jag hatar Day9

gz till Liquid, biblethumpade själv när kuro fick tårar.
Senast redigerad av rhymez den 13 augusti 2017 04:40.

Det här var faktiskt ganska intresssnt, kul att där finns ett djup i det här spelet ändå :)

*sad face*mind blown*
Senast redigerad av mooltipahs den 20 augusti 2017 12:32.
kan necro bara raderas från spelet nästa patch tack
http://www.dota2.com/duelingfates

RANKED SEASONS BABY

ÄNTLIGEN

>All Pick drafting order is now: A-BB-AA-BB-AA-B

NICE!
Senast redigerad av rhymez den 30 oktober 2017 19:16.
iron talon liberation!

rot in hell
Gillar typ alla förändringar men bonus heroes verkar ju som helt sinnessjukt dumt koncept (om det är i rankat mode också)
Sjuk hero :s

han verkar suga, dark willow däremot
Suga är en överdrift
nya ranked systemet har ju kommit och folk är helt jävla galna i culculation-gamsen, det är verkligen liv och död för dom som har otroligt ångest över sin MMR. kan knappt vänta tills det här är över.
Varför ens spela ranked om man inte tar det seriöst eller bryr sig om sin ranking? Då kan man väl köra normal bara
Klart folk bör bry sig, men märkte också igår att det var ett jäkla snack om rankingen, uppstissad stämning. Är väl naturligt när de precis ändrat om systemet lite. Gör ditt bästa, spela med ditt lag, det är det som är det viktiga. Din mmr är precis så hög/låg du förtjänar
Senast redigerad av mooltipahs den 25 november 2017 17:09.
Ursprungligen postat av Oddrose
Varför ens spela ranked om man inte tar det seriöst eller bryr sig om sin ranking? Då kan man väl köra normal bara
Utöka citat
bara för att jag klagar på att folk är autister och mongos i ranked betyder inte att jag inte vill köra ranked.
Bulldonger är sjuk i huvudet, mememeister nr1 

Imponerande brood ändå ^^ ultimata trollheron
Default avatar

« Tillbaka till Spel