MultiCounter-Strike: GO

Fantastiskt med bots.
Condition Zero? Va ju CS med bots.
Och där försvann mitt intresse. Ser inte poängen med ett snyggare Source. Noll nya grejer liksom.
Tror inte direkt de vill göra något "nytt" med nya banor, vapen. De vill göra det till ett nytt esport-spel som ska ersätta 1.6 och Scource och locka de spelarna, just därför de har bjudit in en massa scource, 1.6-proffs till Valve-kontoret.

Tyckte det såg intressant ut, snabbare än scource var det, samma tempo som 1.6. En betydligt bättre rekyl som liknar mer 1.6 än scource-rekylen som sög pung och att man nu också kan skjuta igenom väggar som makes sense (typ trä-dörrar).

Att försöka få 1.6-spelare att vilja köra det kommer vara svårt eftersom det är typ den mest konservativaste userbasen någonsin.
Citat från Dreadlock
De vill göra det till ett nytt esport-spel
Utöka citat
Valve har ju visat flera gånger att de skiter ganska fullständigt i E-sport, om inte Icefrog kommit till Valve hade de nog aldrig tänkt en tanke på Dota 2. Hade varit kul om GO blev ett bra e-sportspel, men det är mer en bonus ur valves synvinkel. Matchmaking osv känns ju mer för att göra spelet lättare för den breda massan.
Man får plats med casual och hardcore i samma spel ifall man vill tror jag . Detaljer hc spelare efterfrågar är ofta saker casual inte märker skillnad på ändå.

Gäller alla spel.
Happ, ett par runder in och redan 15-2 stats så skulle jag ta en print screen så stängde bara spelet ner sig utan en confirm lr ngt. GG.

Känns som typ CS Source btw så suger ju rätt mkt.
Citat från Risby
Känns som typ CS Source btw så suger ju rätt mkt.
Utöka citat
Jaså? Känns som dom flesta tycker det känns mer som 1.6 än Source.Jag själv är inte tillräckligt CS-skillad för att kunna avgöra den saken. Tyckte inte skillnaden på Source och 1.6 var så jävla skiiiiiitstor som alla c00la pros verkade tycka.Ska man lira CS så lär man ju lira CSGO från och med nu. Men finns ju risk att man spelar något annat istället.Vill man ha mer av CS så är det ju ba att köpa säger jag. Är man ute efter nå nytt så får man leta efter ett annat spel.
Jag tycker vapenmodellerna är _skitfula_
AK:n känns inte rätt, visst rekylen fungerar ungefär likadan men i gamla CS är det som mitt sjätte finger, här är den bara som tummen mitt i handen.
Vad säger ni om att ta några matcher senare idag?
Yo, ere några som fortfarande spelare?
Körde en del vid släpp och gillade det, men är inte direkt sugen på att komma tillbaka med tanke på att gänget bakom spelet uppenbarligen är helt sinnessjuka i huvudet.Det räcker med en vote och en hel match avslutas. Kraschar ditt spel? Temp-bann från matchmaking.
Citat från caxor

Det räcker med en vote och en hel match avslutas. Kraschar ditt spel?
Utöka citat
Mjo, det är sjukt löjligt. Fattar verkligen inte hur valve kan fucka upp så hårt, finns verkligen ingen som tycker om systemet.Det kraschar då och då men är inte i närheten av lika illa som det var i början.Tänkte mest att det vore roligt om man kunde köra någon playing match nån gång för skojs skull.

Citat från caxor
Temp-bann från matchmaking.
Utöka citat
Samma här :D
Citat från sophrosyne
Tänkte mest att det vore roligt om man kunde köra någon playing match nån gång för skojs skull.
Utöka citat
Im in
Jag spelar de gånger jag är hemma i Stockholm. Spela lite i eftermiddag?
Är som sagt temp bannad idag. Kan köra imorrn annars.
Jag är på.
Va kul. Tid? Upptäckte nu att bannen var upphävd så jag jag spelar ikväll tills kl 22 lr nått om nån vill höppa in.
Jag vet inte. Beror på när jag vaknar! Men förmodligen framåt eftermiddagen/kvällen!
Ok, grymt. Adda mig på steam: L4_SuicideEru på Forestfrog?
Citat från sophrosyne
Eru på Forestfrog?
Utöka citat
Hajjemän!Addar dig!Steam ID: Idofacerollz
Cool fiol!Vill ni köra mic och isf in-game lr skype?
Citat från sophrosyne
Samma här :D
Utöka citat
Står det hur länge bannen gäller btw?
Default avatar

« Tillbaka till Spel