MultiCounter-Strike: GO

Fattar inte hur alla kan gilla 1.6 så mycket. GO är ju minst lika bra om inte bättre. Jag gissar barndomsnostalgi.
Ursprungligen postat av Oddrose
Fattar inte hur alla kan gilla 1.6 så mycket. GO är ju minst lika bra om inte bättre. Jag gissar barndomsnostalgi.
Utöka citat
han skryter bara om hur länge han spelat CS. Flashar säkert med veteranmyntet ingame också :D
Heeeelt sjukt att du tar dig tid o skriva det där värdelösa med avseende på din aktivitet. Jag älskar det.
asså, blir så jävla less på spelet. Började spela nu nyligen efter att inte ha spelat sen 1.6 och lite source. 
Är så jäkla mycket fuskare att jag bara vill gråta. Kommer in i en match och så märker en att det är en som fuskar i andra laget, då äre ju bah å vänta in att matchen ska ta slut.. 

Varit extremt nu mina senaste matcher, de fyra senaste matcherna har jag mött en eller flera fuskare i andra laget. Laddat ned och kollat på deras replay och det är sjukt uppenbart, så det är inget jag inbillar mig. I en av matcherna så vac-bannades till och med ena snubben i slutet av matchen. Varför är det så mycket fuskare i det här spelet, om en jämför med andra e-sport-spel?

EDIT: Prime är väl till för att göra det bättre, men vad jag förstår så är det ändå typ en fuskare var tredje match? Dock är det bättre än nu, göre inte bättre att en måste vara level 21 för prime heller. Måste grinda bland fuskare i en evighet innan det blir nååågot bättre. 
Senast redigerad av Trocadero den 10 mars 2017 17:08.
Ursprungligen postat av Trocadero
Varför är det så mycket fuskare i det här spelet, om en jämför med andra e-sport-spel?
Utöka citat

Har nästan aldrig mött fuskare i CS:GO. I bland har man misstänkt det, men det kan lika gärna vara en booster eller någon som är jävligt bra bara. Kanske 5-10 matcher gånger på 400h speltid som det har vart en uppenbar fuskare.
Okej, jag kan dock säga att det i mitt fall inte är inbillning. Antar dock att du kör prime? Enligt det jag läst har fuskandet ökat på senaste, och om du då redan hade prime kanske det inte drabbat dig lika mycket @Oddrose 

När jag (och kompisar) kollat på replay så äre så uppenbart hur de i andra laget följer en genom väggen och/eller hur deras sikte sugs mot huvudet helt random genom vägg/smoke.
Enligt det jag läst har fuskandet ökat på senaste, och om du då redan hade prime kanske det inte drabbat dig lika mycket
Utöka citat

Vet inte vad prime är, har inte kört på ett tag. Kanske är som du säger att det blivit värre på senaste!

När jag (och kompisar) kollat på replay så äre så uppenbart hur de i andra laget följer en genom väggen och/eller hur deras sikte sugs mot huvudet helt random genom vägg/smoke.
Utöka citat

Det kan ju bara vara sammanträffande dock. Hur ofta dödar man inte personer på ren tur genom smoke? Typ en gång per dag. Ofta ofta när jag gör tur-kills tänker jag "shit om nån kollar replay på detta kommer dom tro att det är cheats"
Prime är väl till för att göra det bättre, men vad jag förstår så är det ändå typ en fuskare var tredje match?
Utöka citat
Värre ju högre du kommer. Nya konton kostar nada, telefonnummersrestriktionen verkar fungera sådär och spelet är av någon anledning uppenbarligen lätt att haxxa in fusk i + valve har alldeles för mycket pengar för att verkligen bry sig, samma skit med alla deras spel. För varje uppenbar fuskare/spinbot etc lär det finnas tio muppar med subtil aim assist och togglande wallhack som är nästan omöjligt att sätta dit/särskilja från någon duktig spelare i "flow" osv via overwatch.

Ursprungligen postat av Oddrose
Det kan ju bara vara sammanträffande dock. Hur ofta dödar man inte personer på ren tur genom smoke? Typ en gång per dag. Ofta ofta när jag gör tur-kills tänker jag "shit om nån kollar replay på detta kommer dom tro att det är cheats"
Utöka citat
jo jo, 1-3 ggr per match, men de jag pratar om gör det oftare. Kollar en på replay så äre lätt att se ifall de har tur eller om de verkligen vet vart spelarna är. 

---

Ursprungligen postat av Fock
Värre ju högre du kommer. Nya konton kostar nada,
Utöka citat

låter ju tråkigt :(
draken ersätter pyth i nip.

känns lite som om VPs rise det senaste året varit rätt kontraproduktivt för nips del. "vi håller ihop och jobbar på våra problem, snart är vi tillbaka starkare än någonsin", nja. friberg måste väck och om gtr inte skärper sig snart borde han också ryka. xizt har varit rätt bra under 2017 men de skulle nog må bra av en bättre igl, synd att det inte finns några bra svenska... 

draken är åas förmodligen sveriges stabilaste awp, blir kul att se hur det går med honom. men de borde försöka få in doplan eller lekro istället för friberg om det ska kunna bli nån ordentlig skillnad.
xizt är väl inte igl?
jo
threat är ju inte alltid med på event och online (även när coach är tillåtet)
Kicka bästa spelaren i ett väldigt individual skill-fokuserat spel! 

Inte för jag bryr mig, NIP är reddit team numbers one.
Ursprungligen postat av rhymez
Kicka bästa spelaren i ett väldigt individual skill-fokuserat spel!
Utöka citat
lel
Kan ändå va bra med en dedikerad awper i draken o så kan Forest körs rifle igen
jo, men svårt att påstå att han är en bättre awp än allu
nip har nu förlorat 2 matcher i KVALET till MINORN. bägge två mot tier 5-6-lagen igame och red reserve (som fram till idag var en svensk "mix" som lyckades ta sig till kvalet genom det öppna kvalet). är nog slutet för nip d här
Senast redigerad av GESSY den 18 maj 2017 22:11.
RIP skins
Default avatar

« Tillbaka till Spel