PlaystationPlaystation 4

vill ha en remake av f-zero x + gx
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
vill ha en remake av f-zero x + gx
Utöka citat
This.
Vore så sjuuuuukt najs med X i HD
Mindre än en månad kvar till Sonys E3-konferens! Vad hoppas ni kommer visas?

Några punkter för egen del:

1. Bloodborne 2
Om jag inte minns helt fel så har From Software tre nya spel på gång, varav ett säkerligen kan vara Bloodborne 2 och avtäckas på E3.

2. Shenmue 3
Hög tid att visa upp lite gameplay från detta, även om chansen att spelet kommer ut i år, som tidigare sagts, är max 0,000001%.

3. Shenmue 1+2 HD
Det har ryktats om detta ett tag nu och det känns troligt att det utannonseras på E3 för att sedan släppas nån gång framåt slutet av sommaren eller till hösten. Vore ju allmänt puckat att inte ge ut denna samling i god tid inför tredje delen i serien.

4. The Last of Us 2
Det är bara runt ett halvår sedan vi fick första teasern och jag tror att det är lite i tidigaste laget för att få se mer redan nu. Ser dock gärna att jag har fel!

5. Final Fantasy VII Remake
Vi har redan sett en del gameplay från detta, så det känns inte särskilt osannolikt att det bjuds på lite nytt material. Kanske även ett releasefönster eller t.o.m. datum för första episoden?
Tror och hoppas:

Nytt från From Software känns troligt, men inte nödvändigtvis ett Bloodborne 2.

Shenmue 1 2 3 är det så jävla dags att visa upp så det känns väldigt sannolikt.

TLOU 2 får vi se tidigast på PSX, kanske inte förrän E3 nästa år. Naughty Dog ska ju pusha för Uncharted-expansionen i första hand. Jag hoppas det blir i trailer-format, vi behöver inte ett till stage demo på Lost Legacy.

Days Gone är ju ett måste dessutom, är nog bäst att inte visa upp både det och TLOU 2 på samma konferens. Är lite tveksam till Bend rent allmänt men om det är någon gång de ska göra sig ett stort namn så är det nu. Är otroligt svag för konceptet dessutom.

FFVII Remake bör rimligtvis dyka upp. Ska de hinna göra tre delar så är banne mig tid att ge oss något matigt om den första. 

Kanske kan Square Enix skedmata oss med lite mer om Kingdom Hearts 3 dessutom? Det vore liksom på tiden...

God Of War har stor möjlighet att bli hetaste liret för andra året i rad. Vi har sett en personligare Kratos, nu kommer det istället att bli åka av med sinnessjuka set pieces. Datum runt omkring mars 2018?

Spiderman måste få sin stora tid i rampljuset. Långt gameplay-demo är att vänta. Kanske det släpps i höst som det ryktats om? Insomniac är ena flitiga jävlar så det är inte helt orimligt.

Detroit med en ny fet trailer och ett datum tack.

Death Stranding får ytterligare en trailer med lite mer hintar om gameplay. Egentligen vill jag nog inte se något mer ännu, bunkra in dig på kontoret Kojima.

Mest av allt ser jag kanske fram emot Sucker Punch nya IP som de har jobbat på sen Infamous Second Son.

VR sizzle reel är ett måste.

Från tredjepart blir det mycket Destiny 2, COD och Star Wars. Liten liten liten chans att RDR 2 dyker upp också. Någon oväntad japansk utannonsering måhända.

Frånvarande: Dreams, GT Sport (får ett datum en vecka eller två innan).
Senast redigerad av gadwin den 15 maj 2017 01:54.
Blir en ps4 dagen spider-man släpps asså. Jäla hajp
Ursprungligen postat av GESSY
*nån droppar namnet på en serietidning, måste skriva något*
Utöka citat
förlåt för att jag är hajp på nå spel
Ursprungligen postat av Lautrec
Mindre än en månad kvar till Sonys E3-konferens! Vad hoppas ni kommer visas
Utöka citat

Borderlands 3
FF7 remake och att det släpps dagen efter, suck me sideways.

Ratchet and Clank: the return of Dr Nefarious. Det borde komma och till hösten senast om de inte vill ha en snigel på ögat.

Detta är saker som kommer att hända och inte en massa påhittat skit.......
Vilken är bästa arkadstickan till PS4?

Testade lite SF5-ultra superdupermega-betan som fanns på PSN. Superkul, men nästan ospelbart med handkontroll.
Ursprungligen postat av illern
Vilken är bästa arkadstickan till PS4?
Utöka citat
Står mellan madcatz sfv TE och hori  RAP4. Båda är mkt nice imo, mest en smaksak. Horin är lite bredare och kostar typ 300 spänn mindre, jag föredrar dock delarna på madcatzen men har också kört på en sån i typ 8 år så svårt att vara objektiv. Båda är riktigt bra som sagt så det spelar inte så stor roll vilken du köper. Dock är sfv inte ett så bra lir, man tröttnar ganska fort. Finns ju dock guilty Gear som äger, och Tekken 7 kommer om typ 3 veckor.
Ursprungligen postat av addek
Finns ju dock guilty Gear som äger, och Tekken 7 kommer om typ 3 veckor.
Utöka citat
Så bittert att man inte kan lira MVC2 eller SF3 längre :[
Men ja, T7 kommer bli fett + lite småtaggad på MVC Infinite oxå.
Ursprungligen postat av JamesBondJr
T7 kommer bli fett + lite småtaggad på MVC Infinite
Utöka citat
Prus mihorns! T7 ser sviiiiiiiiiinnnniiiicccee ut, MVC kan förhoppningsvis bli bra.
Ursprungligen postat av JamesBondJr
Så bittert att man inte kan lira MVC2 eller SF3 längre :[
Utöka citat
sf3 kan man ju lira via fightcade på pc, funkar bra online. Vet dock inte hur communityn ser ut och minns inte riktigt hur man gör, men tror det är ganska lätt å fixa.

Du borde VERKLIGEN ge GG en chans dock, revelator är sjukt kul. 
Senast redigerad av addek den 18 maj 2017 17:39.
Ursprungligen postat av gadwin
Mest av allt ser jag kanske fram emot Sucker Punch nya IP som de har jobbat på sen Infamous Second Son.
Utöka citat

Är det bekräftat att de ska visa något?

Så länge vi får se nytt från Fromsoft och mer material ifrån RDR2 kommer jag vara nöjd.
Ursprungligen postat av Lystrad
Är det bekräftat att de ska visa något?
Utöka citat

Nope, men det är ytterst osannolikt att de inte kommer att visa upp det. Dels för att Sony behöver överraskningar och dels för att SP har jobbat på det i över tre år.
Ny trailer på Housemarques kommande! Släpps om c:a en månad till PS4 + PC.

Ser jävligt fett ut. Håller på att nöter Alienation med polarna atm. Jävligt tight och beroendeframkallande. Perfekt Plus-titel.
I slutet av räkenskapsåret 2016 (31:a mars 2017) hade PlayStation Plus 26 400 000 prenumeranter, vilket innebär en inkomst på mellan c:a 132-264 miljoner dollar per månad för Sony, beroende på vilken betalningsplan folk använder.

Senast redigerad av Lautrec den 23 maj 2017 12:44.
Ursprungligen postat av InFlames
Wolfenstein The New Order för 36kr!
Utöka citat
Nice, då ska jag äntligen slå till. Är expansionen också värd att köpa?
Senast redigerad av Lystrad den 25 maj 2017 00:45.
Ursprungligen postat av Lystrad
Är expansionen också värd att köpa?
Utöka citat
För 45kr är det väl egentligen whatever men tyckte expansionen var klart sämre än New Order, vill man bara panga lite mer funkar det men allt annat var meh.
Default avatar

« Tillbaka till Spel