MultiSHENMUE 3!!!!! FFS OMFG!

WELL
"MAGIC 2018 takes place next month at the Grimaldi Forum in Monaco, France, and president of Shibuya Productions Cédric Biscay promised that the event will have brand-new gameplay footage of Shenmue III."

Nya bilder:

Senast redigerad av Lautrec den 17 januari 2018 16:02.
Jag hade glömt av att man ska få en trial. Vet inte hur sugen jag är på det. Är det någon här som kommer terra trialen?

Jag hoppas någon gör det och inser vilket slöseri med pengar det var efter 5 min
haha
Ursprungligen postat av Lautrec
"MAGIC 2018 takes place next month at the Grimaldi Forum in Monaco, France, and president of Shibuya Productions Cédric Biscay promised that the event will have brand-new gameplay footage of Shenmue III."

Nya bilder:

Utöka citat
omg så jävla snyggt! 😍 (no joke)
"Deep Silver today announce that their upcoming release Shenmue III has been moved and will now release in 2019.
The extra time will be used to polish the quality of the game even further, to the high standards it deserves and release the product in the best possible timeframe."

Årets mest givna försening! Men har man väntat i 17 år så känns det inte så farligt att vänta lite längre.
Bra för d såg ut som skit
Ursprungligen postat av Lautrec
Årets mest givna försening! Men har man väntat i 17 år så känns det inte så farligt att vänta lite längre.
Utöka citat
+1
Har verkligen inte bråttom att spela det. Blir det ett bra spel får de vänta ungefär hur länge som helst med att släppa det :P

( hoppa till 2m 16s)
Ta all tid ni kan, förseningar berör mig inte, men musiken däremot! Få låtar som väcker så mycket känslor. <3
Senast redigerad av gadwin den 17 maj 2018 17:55.
Default avatar

« Tillbaka till Spel