NintendoMario Kart 8 - Racetråden

Släng in NNiD:t här, boka matcher och fira vinster (och slicka såren efter förluster)!Jag kan nog vara med och köra från och med i morgon!NNiD:Frille - rick_starHace77 - haceRadicalyoda - RadicalyodaDust_Bomb - HLmasterbeyondscratch - Dpixel87JFGswe - JFGNewnax - Sju av NioEndySWE - Endymiondronten - BIG JIM RENNIESkvall - SkvallUnd3rtak3r-tru3 - undertakerMoooey - MoopeyCyberLoco - GOLGO13
Hace77 - hace
Radicalyoda -  Radicalyoda

Kan nog köra i helgen, inte i veckan som kommer sen dock :(
Naajs! Jag sitter o spelar nu! :D

Dust_Bomb - HLmaster
NNID : beyondscratch

Kommer online igen på söndag och kan köra så gott som varje dag efter det :)
JFGswe

Jag tog precis min första totalpallplats i ett 150cc Grand Prix så jag avvaktar lite med att kliva ut online :)
Apropå det, bör man köra igenom alla banor på 50cc eller är det onödigt?

Har någon provat att spela på gamepaden?
Citat från JFG
Apropå det, bör man köra igenom alla banor på 50cc eller är det onödigt?
Utöka citat
Haha, jag skall rånmörda Nintendo om de gjort så att det fortfarande krävs en genomspelning på 50cc för att låsa upp alla figurer. Never forget.
Hahaha spelade en i 50cc nu. Jesus. Christ.

Någon som vet om Mariokart (sen när började man skriva ihop det???) kommer stödja GC-adaptern och när fan kommer den?

mvh kan inte längre nåt om tv-spel
What? Är det så illa alltså? Suck.

Precis klarat av alla kupper. Riktigt roligt och nervkittlande även fast jag bara spelade själv på 150 cc :)
Citat från JFG
Någon som vet om Mariokart (sen när började man skriva ihop det???) kommer stödja GC-adaptern och när fan kommer den?
Utöka citat
Den kommer till staterna till vintern i alla fall, ingen vet något om ytterligare spelstöd än.
Kanske lika bra att köpa det online, man får super mario kart då va?
Citat från hace
man får super mario kart då va?
Utöka citat
ja, typ, om du köper Super Mario Kart (för 80 spänn) får du 80 spänn rabatt på MK8.
Du måste köpa mario kart innan den 30 eller senast den 30e för att få det billigare priset när du köper MK8 (Det med i köpet av MK8) Står i eShop hur det funkar
Idag dvs
Nej, till och med sista Juni gäller kampanjen.
id: Newnax
Rick har rätt.. Jag var helt säker på att det stod 30/5 på eShop. Turns out I was wrong :)
Laddar nu, inte spelat mario kart sen DS men det kommer nog gå bra :D
Endy - EndySWE

Har ett rum nu uppe nu.
9 min kvar...
Vad sjukt bra banor det är. Det här spelet får ju Mario Kart Wii att framstå som ett demo.
Var roligt att bli ägd online av Endy o folk i hans rum ;)

Blev utkastad ett antal gånger ifrån ditt rum dock, vara jag, eller fick du DC?

Tar en paus nu iaf!
Var för lat för att åka förbi affärn idag. Får hämtat imorrn
HLMaster. Du kom in lite i fel läge, brandlarm i form av bebis startade hemma och var tvungen stänga ner två gånger. Sedan händer det förstås att man blir utkastad ändå men...

Vi får spela mer så fort tillfälle ges. Sjukt skoj. Försökte mig på motorcykel igår (hatade det till Wii och vägrade köra det trots att det var bättre) men pallar inte körkänslan. Gillar tyngden i karts mycket bättre.
har gjort ett stort misstag, lirade med en kompis igår - och lovade för att inte skillzen skulle skilja så mkt att inte spela mer innan vi ska lira igen på tisdag :(är ju jättelångt bort!
Var är intrycken??

Jag tycker att det är helt fantastiskt. Nyheterna från Wii-versionen är väldigt välkomna (men jag förstår att mynten fanns redan i 7) och banorna är bättre än någonsin.

Favoriter så här i början: Shy Guy Falls och Wario Mountain.
Citat från JFG
men jag förstår att mynten fanns redan i 7
Utöka citat
(eller redan i super mario kart)
Citat från JFG
men jag förstår att mynten fanns redan i 7
Utöka citat
fanns redan på super mario kart tror jag!

dags att skaffa wii u nu snart, är det värt att vänta tills efter e3 om de blir någon prissänkning(?)
Citat från JFG
Favoriter så här i början: Shy Guy Falls och Wario Mountain.
Utöka citat
mm, det här är mina favoriter med, tillsammans med electrodrome, dk jungle (bästa förmodligen) och royal raceway. toads turnpike är överlägset sämsta. annars äre ett bra spel, körde igenom 50cc och 100cc igår, tog 3 stjärnor. börjat köra lite 150cc men annars blir det mest time trials.

adda dronten
Default avatar

« Tillbaka till Spel