NintendoNintendo Switch

2 st USB 2.0, wut?
Fan vad jag hatar den vita streckkoden på undersidan.
är det till för att "koppla" switchen med en app för online voice talk?
Ursprungligen postat av neptun
Utöka citat

vidhåller att det bara är barn eller fulla personer som inte kan dra upp eller sätta ned switchen rakt
Ursprungligen postat av illern
vidhåller att det bara är barn eller fulla personer som inte kan dra upp eller sätta ned switchen rakt
Utöka citat
Fler som haft denna inställning, tills det hänt dom själva.
:(
Bärbart 4-ever
Utöka citat
Skitsnack. Har vart hur försiktig som helst med att docka och undocka switchen, men likförbannat fått såna repor. Men inte på skärmen (där har jag skärmskydd), utan baksidan av konsolen utav alla ställen :S 

Inte för att det gör mig särskilt mycket, men ändå.
Senast redigerad av kin den 12 oktober 2017 12:16.
Jag har skumma repor på skärmen också. Eller rättare sagt på skärmskyddet. Ser ingen annan förklaring än dockan då jag alltid har switchen i fodral om jag inte kör med den i dockan eller bärbart. Man ser dom inte när man spelar men ändock...
Senast redigerad av Endymion den 12 oktober 2017 12:18.
Har också fått 2 små repor på mitt skärmskydd av dockan. Hatar dess design :/
Framsidan av dockan fyller ju heller ingen som helst funktion, bara onödigt.
det är lungt, switch+ kommer i April
När kommer rhymez+ då?
Han finns i tacochatten
Framsidan av dockan fyller ju heller ingen som helst funktion, bara onödigt.
Utöka citat

Det är ju en designgrej. Att ha en reflekterande yta som framsida vid en tv är inte så najs.

Det är ju en designgrej. Att ha en reflekterande yta som framsida vid en tv är inte så najs.
Utöka citat
När har Nintendo någonsin tänkt på vad som är praktiskt/bra för användaren förutom att kunna spela deras spel? Voice chat på switch och wii, virtual boy,  Digitala styrkorset på vanliga 3DS (jäkla kramp alltså), 

Nintendo gör bra spel. De vill ha sin egen plattform. De har en idé och användaren får lära sig leva med deras designbeslut. En positiv  bieffekt av ett designbeslut (som att undvika en reflekterande yta bredvid tvn) hör inte till vanligheterna. Se bara på wii u skärmen som skickar reklam till en när man inte använder skärmen och den står vid TVn :( . Om jag minns rätt så var dockan formad som den är för att det inte ska gå att utveckla en 2 screen-experience  för att undvika Wii U fiaskot!

Nintendo gör underbara spel... Hårdvaran är nått man står ut med för det mesta... Switchen är underbar på många sätt men det finns fortfarande mycket att efterfråga som vita redan gjorde bra för 5 år sedan ex.  Den dagen då Nintendo är 3e parts utvecklare <3
Framsidan av dockan fyller ju heller ingen som helst funktion
Utöka citat

Förhindrar ju att skärmen råkar repas!
Fast den bidrar ju tydligen till det

Annars är det ju bara att vända på maskinen om man ponerar att dockan varit öppen
Ursprungligen postat av Makaron
lätt fixat med en converter men ändå.
Utöka citat
Bör väl släppas i sverige förr eller senare? Men instället för 49.99 dollars blir det nog 7-800kr ;)
Är rädd för att du har rätt :(
Vi införskaffade Cars 3: Driven to win idag.
Rätt kul, och pengar ner i apkungens pung antar jag om han är kvar på Avalance?
Packade upp grabbens switch. Ställde in 11 juli (iwatas dödsdag) och gjorde rörelsen. Funkade första försöket. The feels.
Läggs det permanent till som ett spel i Switch-menyn då eller har man bara möjlighet att spela det tillfälligt?
Undrar samma sak! (gissar det är tillfälligt)
Det är tillfälligt. Tog ett par "screencaps" från switchen. Det är bara första banan också vad det verkade som. Uppdaterade förstås switchen sen och då gick det inte längre så man får väl snällt vänta till 11:e juli 2018 innan man kan göra det igen :)
Plockade upp en Switch igår, Fick nog av min 10åriga Nintendo-abstinens.
Marioreklamen på Fejjan gjorde sitt. 

Första intryck.

+ Mysighetsfaktor 100% Zelda+täcke.

- Behöver massor av tillbehör och allt är svindyrt, Tack Nintendo.
Senast redigerad av Dazed den 16 oktober 2017 09:12.
Ursprungligen postat av Makaron
Vad innebär detta?
Utöka citat

Vad är det du inte förstår? :)
Default avatar

« Tillbaka till Spel