NintendoNintendo Switch

fan va nice med Donkey kong o dark souls då har man nåt o spela i sommar helt klart
Fattar ej varför nån blir hypead över den listan. Känner mig cucked för tredje gången i ordningen. Typ bara Kirby som såg lite småintressant ut.
Mtp på att du jobbar som socionom skulle jag vilja passa på att rekommendera detta spelet som verkar stämma bra med din sinnesbild och preferens:

Ah känslan när man utvisat någon och ätit så mkt tårta att man spricker
Jag kommer inte köpa nånting på den listan iaf.

DS och DKCTF har man ju redan kört såklart.
Senast redigerad av Skvall den 12 januari 2018 16:24.
Ursprungligen postat av Boba
Fattar ej varför nån blir hypead över den listan. Känner mig cucked för tredje gången i ordningen. Typ bara Kirby som såg lite småintressant ut.
Utöka citat
kommer en större direct snart

jag har spelat varken donkey kong eller dark souls innan
Ursprungligen postat av VEL
kommer en större direct snart
Utöka citat
Ok! Min cuckedness får vara i limbo ett tag till då
du gillade inte zelda
du gillade inte mario
du ser inte fram emot något som släpps

varför har du en switch
Senast redigerad av BIG_JIM_RENNIE den 12 januari 2018 14:55.
Han kanske trodde att han skulle gilla Mario och Zelda innan han spelade dem och insåg att de var själlösa cashgrabhafsverk.
dumma smb 1 och zelda 1 reskins
det enda du gjort är att gnälla om dom spelen istället för att säga vad du tycker är bra, så rätt lätt att få den uppfattningen
Nej det är rätt lätt att få rätt uppfattning om du läst allt jag skrivit och inte fått en stroke över att jag tog upp en aspekt med ex Zelda som jag inte gillade.
"Bästa open world-spelet. Tyckte dock upptäckarlusten förstördes något när man insåg att allt intressant slutade i ett shrine men det var först efter typ 40-50 timmar eller nåt"

"Håller med om att om det inte varit sådan fokus på shrines hade upptäckarglädjen varit ännu större men tycker allt du är lite vrång nu @Fenris för det är ju ändå ljusår bättre än allt annat i genren."

Ojoj vilket gnutta gnäll jag ber om ursäkt
så kränkt
Bra comeback
jag behövde ingen comeback eftersom jag fick ut det jag ville från dig. en lätt moolti-reaktion
Bra ormishcomeback på en dålig comeback
Det här grälet får 2/5.
generöst ändå
Ett bråk är ett bråk är ett bråk.
När kommer backlashen på Mario Odyssey då?
Ursprungligen postat av Boollen
När kommer backlashen på Mario Odyssey då?
Utöka citat
Joseph Anderson släppte precis en 2 timmar lång video om varför det är dåligt
har försökt orka med hans videos förut så orkar inte ens kolla men satt och läste lite kommentarer på reddit och många verkar hålla med honom
Det sjukaste med ADHD-generationen är att deras youtubefilmer alltid är hundra timmar långa.
har inget emot långa youtubefilmer (typ noclip) men de videos jag testat sitter han verkligen och tjatar om samma skit i 2 timmar som hade kunnat sägas på 10-15 min
tacka vet jag game maker's toolkit
Ursprungligen postat av empo
har inget emot långa youtubefilmer (typ noclip) men de videos jag testat sitter han verkligen och tjatar om samma skit i 2 timmar som hade kunnat sägas på 10-15 min
Utöka citat

enda gångerna jag kollar/lyssnar på så långa klipp är det bara om de är riktigt underhållande. som när Jontron kollat för mycket på /pol/ och snackar med Destiny och försöker övertyga honom att rika svarta begår mer brott än fattiga vita 

lfmao
Fattar inte varför du lfmao:ar, du har ju sagt exakt samma grejer som honom på forumet en miljard gånger.
Ursprungligen postat av empo
Joseph Anderson släppte precis en 2 timmar lång video om varför det är dåligt
har försökt orka med hans videos förut så orkar inte ens kolla men satt och läste lite kommentarer på reddit och många verkar hålla med honom
Utöka citat
låter intressant men jag pallar verkligen inte se en video som ska få mig att tycka sämre om ett spel jag gillar starkt
Default avatar

« Tillbaka till Spel