NintendoNintendo Switch

Jo precis alla onlinespel har ju någon minut downtime mellan matcher då man väljer karaktärer/bana/talents/runor etc. Inte haft några probs med Mario Kart eller Splatoon matchmakingen
fast vilka andra onlinespel har 3 minuter långa matcher?
Racingspel och en del fightingspel
Ursprungligen postat av VEL
Utöka citat
fortf sjukt att du tycker 60 sekunder är "sjuuuuuuuuukt lång tid"
Utöka citat
rocket league är 5 minuter och har en hel del grejer mellan matcherna
Ursprungligen postat av Box
Utöka citat
+serri
Ursprungligen postat av Box
Utöka citat
fortfarande sjukt att du tycker botw är tomt och innehållslöst
alltså det är väldigt tydligt att dom kunde dragit ner på matchvalstiden betydligt. max 10 sekunder att rösta bana och sen instant utlottning boom next race. if i can't drift it, i won't drive it.
gillar nya down-to-earth-VEL
fortfarande sjukt att du tycker botw är tomt och innehållslöst
Utöka citat
har jag aldrig sagt
"A round of internet leaks has suggested Nintendo's Retro Studios - developer of the Metroid Prime trilogy - is working on a Star Fox racing spin-off.
The leaks appeared online over the weekend on reddit and 4chan, and were then reported this morning on multiple gaming sites and blogs.
So, what do we believe? Well, as improbable as Retro making a Star Fox racing spin-off may sound, Eurogamer sources have heard similar.

Details posted to reddit by user DasVergeben, who has a patchy record, touted Retro's Star Fox project as a racing game "like Diddy Kong Racing mixed with F-Zero".
"It will have an adventure mode of some kind (think Diddy Kong Racing) and there will be some boss fights and a hub world like it too.
"It is called Star Fox Grand Prix."

While I hadn't heard the name - and don't know if that is accurate or final - other details line up with what I have heard. The Star Fox series is traditionally a space (and sometimes land) based vehicle shooter, although it has dabbled in various other genres before.
Shortly after the reddit post went live, a logo for Star Fox Grand Prix separately appeared on 4chan, that home of reliable video game leaks. Again, I've not heard that name specifically, but the rest of the details line up."

Saknas det verkligen när Mario kart redan finns... 

Skulle vara med fett med ett starfox shoot em up
Älskade DKR och CTRs adventure mode så kan bli nice
hade retro fått förtroende att göra Kim & Kanye The Game hade jag varit hype. dom där vet hur man gör tevespel om man säger
Alwa's Awakening kommer till switch i sommar.
Alwa's Awakening är fett bra och dessutom svenskutvecklat. Har det redan till Steam men blir köp dag 1.
verkar bra! blir nog ett köp
Ursprungligen postat av Endymion
Alwa's Awakening är fett bra och dessutom svenskutvecklat.
Utöka citat
Tummen upp för det. 
Köpte det på steam också men har inte klarat det. Är i slutet dock, men fastnade och har inte spelat klart än. :P
Fick en liten pryl att stoppa i sidan på min switch för att jailbreaka den av en kompis idag, någon som prövat?
Min vänstra joy-con har pajat :/ Eller så är det Switchen. 

Den funkar bara i trådlöst läge. Om jag trycker in den i Switchen så glappar det. Funkar i 5 sek, borta i 5 sek, repeat. 

Om jag kollar på kontakten så ser en pin ut att vara nertryckt. 

Någon som varit med om något liknande?
Hoppas det går att reklamera, den är ju mer än ett år gammal.
Ursprungligen postat av rhymez
Istället för VC, 20$ per år för massa classics MED ONLINE PLAY. Tror dom kommer lägga till SNES, N64 mer etc med online play. Sjukt värt ju, bra gjort nintendo.
Utöka citat
Sjukt nice ju! Jag som gick på allas gnäll först!
Ursprungligen postat av Dazed
Sjukt nice ju! Jag som gick på allas gnäll först!
Utöka citat
Men dom har ju inte sagt att dom kommer lägga till SNES eller N64 spel
Mario Tennis ser faktiskt sjukt kul ut. Det har gått lite under radarn för mig. Årets switch multiplayer under ESA? hmm :)
är switch regionsfri aka kan jag köpa spel här i usa och spela på mitt swe switch ?
så ja
nice
Default avatar

« Tillbaka till Spel