MultiAllt om VR (Virtual Reality)

Är vr-spelutbudet fortf superlame?
Ursprungligen postat av Lautrec
Var ju OLED i förra modellen också! I Oculus Rift också för den delen.
Utöka citat

Ah, shit, vilken koll jag har :D
Ursprungligen postat av Boba
Är vr-spelutbudet fortf superlame?
Utöka citat
Mja finns en del nu men man ska ju gilla indie/homebrew-upplevelser för att det ska vara lönt.
Ok, sjukt att det inte finns mer(nån?) AAA-titlar. Fattar att det inte är lönsamt i ett inledande skede men man borde väl vilja öppna upp marknaden
Med tanke på att 0.048% av alla steamanvändare äger en vive är det väl inte så konstigt. Fortfarande en nisch marknad.
Nu får du nog läsa mitt inlägg igen!
Ursprungligen postat av Boba
Ok, sjukt att det inte finns mer(nån?) AAA-titlar. Fattar att det inte är lönsamt i ett inledande skede men man borde väl vilja öppna upp marknaden
Utöka citat
Fallout 4 och Doom VFR utöver Arizona Sunshine.
Robo Recall och Lone Echo
Resident Evil VII
Denna tråden har tyvärr tappat mycket aktivitet. Någon som köper prim eax får gärna berätta om upplevelse sen. Tror dock att den haR l c d skärm?
Eftersom folk bara använder VR till porr numera, och ingen vill skriva inlägg om deras fap-sessioner.
Min VR-porr är american truck sim med ratt
Ursprungligen postat av Radicalyoda
American truck sim 
Utöka citat
Väldigt roligt med tanke på att du jobbar med just transport

Det är ju classic. Människor som jobbar med fotboll spelar FIFA hela dagarna när dom kommer hem, samma med hockeydudes fast NHL.
VR-rea på Steam just nu!

>batteriet i en Oculus Go är bara ett inlindat 18650 batteri

30 min batteritid? XDDDDDDDDDDDD
Klarar runt två timmars spelande, vilket låter helt OK enligt mig. Hade nog själv inte pallat sträckspela nåt i VR längre än så.
Default avatar

« Tillbaka till Spel