MultiEmulator-tråden

http://www.libretro.com/

de här e riktigt nice

en mjukvara som kan spela väldigt många emulatorer och ha samma eller olika settings på alla, alla emulatorer laddas enkelt ner i mjukvaran, sen är det bara loada en rom och köra.
http://openemu.org

spelar typ alla konsoler i världen, riktigt snyggt och smidigt ui, lite schyssta effekter för att göra spelandet lite mer nostalgiskt osv. rekommenderas varmt som vanligt!
Ursprungligen postat av rhymez
iaf Wii U:
Utöka citat
haha va? är de slowmotion eller är de så låg fps + ful grafik?
Ursprungligen postat av mazerfaka
haha va? är de slowmotion eller är de så låg fps + ful grafik?
Utöka citat
obetald programmering tar tid
skönt att vara den enda som spelar n64-releasen av mk8
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
skönt att vara den enda som spelar n64-releasen av mk8
Utöka citat
Senast redigerad av rhymez den 8 februari 2016 23:10.
varför köper du inte bara en wii u nu istället för att vänta 10000 år
för att det är INTE VÄRT DET
men det är värt att vänta 100000 år

okej
ja det är värt att kunna vänta för att få ha på mina inställningar och vilken kontroll jag vill + slippa en massa onödig dyr föråldrad hårdvara.
ja det är värt att kunna vänta för att få ha på mina inställningar och vilken kontroll jag vill + slippa en massa onödig dyr föråldrad hårdvara.
Utöka citat
men, super mario kart 8 är överlägset roligast online, det är där de är sjuuuukt roligt, så, du måste ha en wii u för att uppleva de på riktigt
men, super mario kart 8 är överlägset roligast online, det är där de är sjuuuukt roligt, så, du måste ha en wii u för att uppleva de på riktigt
Utöka citat

mjo, säkert kul fast det finns emus med netplay. men jag är mest intresserad av singleplayer-lir.
mjo, säkert kul fast det finns emus med netplay. men jag är mest intresserad av singleplayer-lir.
Utöka citat
aah okej! sjukt.

men de är kul singleplayer såklart men online i mk8 blir de en helt annan sak, älskar hur de gjort med landsflaggor över gubben, blir alltid så glad när jag spöar ett gäng japaner : D

WOW PS3 emulatorn har kommit riktigt långt, spelet ser ju nästan spelbart ut.
360 emulator

>kodar 360 emulator så man kan spela 360 spel på datorn
>spelar f2p spel som finns på precis alla plattformar någonsin
varför är du så saltig
Ursprungligen postat av efficaxor
varför är du så saltig
Utöka citat

för att man kan inte göra detta på mac
för att man kan inte göra detta på mac
Utöka citat

snart i under samma underbara tak som är openemu.
vilken nice upplösning, AA och filter det där.
Utöka citat
aha. asså dolphin emulatorn osv finns ju redan till mac, men openemu kör ju allt i native upplösning så kan man lägga till typ feta filter som crt osv så datorskärmen verkligen ser ut som crt, du kan välja om du vill köra rgb eller composit sladd till och med osv.
openemu kör ju allt i native upplösning
Utöka citat

vem fan vill göra det, grejen med emulatorer är the maximum effect of le power of peecee
Senast redigerad av rhymez den 12 februari 2016 22:32.
grejen med emulatorer är the maximum effect of le power of peewee
Utöka citat
ja, speciellt om man vill spela f2p spel till xbox 360 och n64 versionen av mario kart 8
ja, speciellt om man vill spela f2p spel till xbox 360 och n64 versionen av mario kart 8
Utöka citat
mad cuz bad
Utöka citat
hmm, spelade du inte via en urvattnad komprimerad videostream med tillhörande input lag?
Ursprungligen postat av Boollen
hmm, spelade du inte via en urvattnad komprimerad videostream med tillhörande input lag?
Utöka citat

Nej, det var inte jag.
Super Mario Galaxy + Steam Link + TV + Steam Controller = 1080P/60FPS SMG on da big screen
Utöka citat
Nej, det var inte jag.
Utöka citat

Jo, det var det.
Har inga sånna problem med steam link. 

Inte en fps drop nu under 60 med 6600k på 4.7ghz. Life's guud.

Och så är PPSSPP 1.2 släppt om man har lust att köra lite psp spel, stora förbättringar i massor av spel enligt utvecklarna.
Default avatar

« Tillbaka till Spel