PlaystationGod Of War (4 egentligen va)

sony startade årets upplaga med en orkester, som spelade en sjukt mighty grej i några min, sedan kom något grafiskt mirakel upp och efter några min kom kratos fram med as fett skägg och grejer.

han verkar ha en sjukt mesig son också, förhoppningsvis blir han kidnappad tidigt så man är på världens rage äventyr för att få tillbaka han.
Krigsgud - med nord i blicken
true to most viking tales, the young boy finds a knivur early on in the story.
Besvikelsen när man efter prologen kommer få spela som en mjäkig liten pojke...
Tror nog man kommer få spela som ungen. 
I gameplayet igår så poppade det ju upp XP varje gång barnet gjorde något. 
Så det är nog bara en del av introt som en spelar med kratos.
Ursprungligen postat av Trocadero
Så det är nog bara en del av introt som en spelar med kratos.
Utöka citat
:(

hoppas ungen dör i början av typ thor så man kan gå in i en sån där rage bubbla som man brukar göra och slakta allt som rör på sig.
Vikingatiden - då män var män och allt annat var riktigt töntigt och helst av allt ville vara män!

Men varför introducera ett barn? Barn var inte en naturlig del av vikingasamhället eftersom de bara är i vägen. Vikingar var aldrig i vägen. Vikingar använde andra folkslag att bygga sina vägar på.
Videon säger i princip rakt ut att man spelar Kratos barn.
Ursprungligen postat av Agitopop
Utöka citat
Bekräftat att man lirar med Kratos rakt igenom, men ja, sektionen man visar tyder på annat
Ursprungligen postat av Mabec
Bekräftat att man lirar med Kratos rakt igenom
Utöka citat
Ameh vafan!!! Jag som hade hoppats på förnyelse. Kratos känns hopplöst föråldrad som actionhjälte.
Ameh
Utöka citat
Han dör nog på slutet så får ungen ta över
Hade velat ha det omvända scenariot.
dör
Utöka citat
*tar regnbågstaxi till Valhalla station
Utöka citat
hmmmm konstigt att man inte spelar kratos barn då?? 

det är upplagt för att han skall dö/kidnappas för att trigga kratos ultrarage
Ursprungligen postat av mazerfaka
hmmmm konstigt att man inte spelar kratos barn då??
Utöka citat
Ja, eller hur. Extremt dåligt beslut också. Detta spel kommer att sälja i cirka tio ex.
Kratos dödas av grabben i slutet, pga ondings ultimatum eller liknande. Antingen kommer Kratos att dö en ärefull och pampig död, eller så blir han whack och dör en megabrutal och pampig död. Grabben växer upp och vill hämnas på onding = ny omgång köttarspel.

Dvs grabben får samma bakgrund som Kratos själv, hämnd och skuld.
Senast redigerad av Lok den 14 juni 2016 14:16.
Hade iofs varit outhärdligt att höra vad alla Gamergaters tyckt om saken ifall man fick spela en metrosexuell tonårskille ist för Kratte.
Eller kvinna
Ja, eller hur.
Utöka citat
he he, nej egentligen inte en får styra kratos genom hela presentationen, alla konceptbilder osv handlar om kratos.

Ursprungligen postat av Lok
Dvs grabben får samma bakgrund som Kratos själv, hämnd och skuld.
Utöka citat
mmm men han verkar inte ha övernaturligt rage som kratos har?
he he, nej egentligen inte en får styra kratos genom hela presentationen, alla konceptbilder osv handlar om kratos.
Utöka citat
raiden.. glömmer aldrig
Utöka citat
Du måste blivit helt chockad när du insåg att man inte spelade gubbens dotter i Last of Us.
Eller kvinna
Utöka citat
Goddess of War: The Castration of Kratos
Ursprungligen postat av Skvall
raiden.. glömmer aldrig
Utöka citat
hehe, ja bara herr kojima är tillräckligt cray för det.

Du måste blivit helt chockad när du insåg att man inte spelade gubbens dotter i Last of Us.
Utöka citat
nej, det är inte gubbens dotter och nej blev inte chockad, tyckte det var coolt, förvirringen var total, vart är joel? omg är detta typ ett år senare? vad händeree osv
Aja, oavsett hur det blir så är det uppenbart att trailern vill väcka diskussioner likt denna. Att de lagt upp den så här och sedan bekräftar att du spelar som Kratos är ju bara skitkonstigt.
tt de lagt upp den så här och sedan bekräftar att du spelar som Kratos är ju bara skitkonstigt.
Utöka citat
haha du spelar ju som kratos i den enda gameplay trailern som någonsin visats :')
Goddess of War: The Castration of Kratos
Utöka citat
Ge mig.

Jag blev oväntat lite pepp, ser fram emot en Gregor Clegane-simulator.
haha du spelar ju som kratos i den enda gameplay trailern som någonsin visats :')
Utöka citat
Sluta fejktröga dig innan jag åker till norska gränsen och krossar din dator med en bredyxa.
Sluta fejktröga dig innan jag åker till norska gränsen och krossar din dator med en bredyxa.
Utöka citat
vaa? förnekar du att en spelade som kratos i gameplay demon av nya gow?
Det här såg chockerande nog bra ut, tyckte jag. Ganska göttig Souls-lite i striderna. Hoppas hela spelet handlar om hur faderns kärlekslösa hållning till sin son leder honom in på glid så han blir en megavillain. Spelet byter tillbaka till Kratos i slutet och så måste man långsamt knivmörda sin nu onda son för att gå full circle.
Default avatar

« Tillbaka till Spel