PCPLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Nåååjs

bortsett från min beslutsparalysering över cancel/ta fram AKM/peeka men teamar dom här?
vet inte om jag hade reportat svårt att säga om han vid trädet väntar och ser vad som händer eller vad

hade ni kunnat lokalisera dom första silenced skotten?
Ursprungligen postat av empo
men teamar dom här?
Utöka citat
tycker jag inte det verkar som. snarare att de är på varsin sida om väggen och att den som dödade sig såg dig bli attackerad först på annat håll och såg sin chans att ta ner dig efter det (det är ju skyddat från ena hållet där du lägger dig ner).

Tror att du bara hade otur.
Tycker man borde få någon form av reward/assist när någon tar ens takedown apropå ingenting
Nya fördröjningen i lootandet är riktigt, riktigt keff.

Förstår inte alls syftet med det.
Nice, men vafan tänkte de?

"More fair" är nog det dummaste jag hört.
Man kan sälja lådor nu. Sålde alla och fick €23

Ursprungligen postat av efficaxor
Man kan sälja lådor nu. Sålde alla och fick €23

Utöka citat
aldrig sålt nått på steam är avg market price det som "Buyer pays"?
sätt bara ett lägre pris än startpriset för stunden på "You receive", resten av avgifterna som köparen betalar (Buyers pay) går till skaparen av föremålet samt Valve

tror man måste ha slutfört köp på minst 10 dollar/euro (per år) i butiken för att kunna nyttja marknaden
Senast redigerad av Mabec den 3 augusti 2017 18:05.
ah tack men var tydligen nån hold om man inte haft steam guard så kan typ inte sälja nått på en vecka ändå
ah, precis. det har blivit ganska hårt reglerat, men efter väntetiden bör det gå
Hur många lådor var det @efficaxor?
10st!

Tror det var 5st Gamescom.
Senast redigerad av efficaxor den 4 augusti 2017 10:18.
urk gillar verkligen inte 1pp änsålänge, för mycket som känns janky/ens ögon är i höjd med brevinkastet på dörrar. boostad buggy låter något så innåthelvete dog en gång för att jag mutade ljudet, blev beskjuten och började fumla med knapparna när jag skulle unmutea

tappade seriöst bort en spelares loot-låda i gräset på en kulle, spanade uppifrån, hoppade upp på stenar
kan förstå om det var ett jason bourne vetefält men gräs som ser ut att vara 20-30cm högt?
Skojaru, 1PP är amazing! Mycker mer intense, man blir sådär nervös som man var i första matcherna.

Och framförallt inga random peaks! Ska du se någon får du spana med ögonen, inte en osynlig kamera ovanför huvudet.

Men jag håller med om att det kan förbättras rent mekaniskt, bland annat movement. Det där med ögonhöjden är märkligt, för kameran är exakt i ögonhöjd.
Senast redigerad av efficaxor den 7 augusti 2017 00:27.
Har inte testat fpp än då jag bara spelat squad senaste dagarna. Två chicken dinners inatt i squad. Jäkligt hetsigt. Första matchen var vi 4vs1 och hade inte exakt position och killen smattrande plötsligt lös med en m249 och dödade två på direkten. Lyckades tacksamt nog pricka skallen på'n tätt efter. 

Andra matchen blev vi flankade av en annan squad så tre av oss dog med 7 Pers kvar men min teammate lyckades först spela ut 2 squads mot varandra och sedan döda två sista snubbarna. Fett. 

Jäkligt kul spel
Ursprungligen postat av efficaxor
Men jag håller med om att det kan förbättras rent mekaniskt, bland annat movement. Det där med ögonhöjden är märkligt, för kameran är exakt i ögonhöjd.
Utöka citat
jo alltså jag förstår fördelarna rent gameplay-mässigt med 1pp

ja det är väl egentligen världen som har konstig scale här och var, snurrande ju runt nått klipp om hur de hade löst det i star citizen så det borde väl gå att lösa
vad kör du för fov? som gammal quake-spelare mosade jag upp till högsta men var tvungen att sänka då det kändes skumt
Ursprungligen postat av neptun
Att aldrig ge upp! Var så sjukt nervigt inne i staden men det gick till slut :D
Utöka citat
gick inte lika bra för mig..
Ursprungligen postat av empo
jo alltså jag förstår fördelarna rent gameplay-mässigt med 1pp

ja det är väl egentligen världen som har konstig scale här och var, snurrande ju runt nått klipp om hur de hade löst det i star citizen så det borde väl gå att lösa
vad kör du för fov? som gammal quake-spelare mosade jag upp till högsta men var tvungen att sänka då det kändes skumt
Utöka citat
Yep, får se vad de lyckas göra i framtiden med det.

Jag kör standard 90 FoV.
Inlägget har tagits bort av användaren.
har vant mig med FPP nu, föredrar det helt klart. kör 96 i fov.
hittade två pers som låg och krälade i gräset i slutet även om det fanns massa träd, lol gissar på att de är vana med TPP.
nån custom turnering på gång https://www.twitch.tv/auzom_gg
asså castern är väl inte superbra/ovan men herregud vad de måste fixa observer UI:t
pinsamt om det ser ut såhär på gamescom-tävlingen

@kin klippte ihop denna när jag ägde 2 pers med grozan :D
kommit 2a i solo 6ggr nu, never dinner :( :( :(
blir så jäääävla nervös i slutet och gör så jävla dumma beslut haha
Default avatar

« Tillbaka till Spel