PCPLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

tyckte FPP kändes konstigt i början och är antagligen sämre överlag på det men är också det enda jag kör nuförtiden
blir alltid förvånad när typ danny o dwyer och andra omkring giantbomb verkar ha spelat hundratals timmar men fortfarande bara kör TPP
kör bara FPP, enbart tpp av misstag. FPP är mer inlevelsefullt och som resultat roligare det förhindrar ju dessutom detta med att gömma sig men samtidigt ha fullständig överblick.
Igår när jag körde och fick riktigt bra loot osv kraschade hela spelet från ingenstans. Är sånt vanligt?
Nej, har du uppdaterat drivrutinerna?
Ursprungligen postat av efficaxor

De bästa vinsterna är när man vinner ensam mot squads dock. :p
Utöka citat
Kommer aldrig komma i närheten av 15 kills.

100 års ban är ganska sjukt  bara för att ett gäng misstänker fusk.
Ursprungligen postat av Giffox
Nej, har du uppdaterat drivrutinerna?
Utöka citat
Aa! Verkar ha varit någon engångsgrej dock. Inte hänt innan det tillfället, och inte efteråt heller, trots att jag lirat en del. 

Hade en riktigt bra runda där jag låg så jävla bra i positioneringen mot slutet. Varje gång cirkeln krympte hade jag en riktigt bra väg med skydd / skymd sikt att förflytta mig längs.

När vi var tre personer kvar på liten yta fick jag syn på en kille som inte sett mig. Tänkte först låta bli att engagea och se om de andra två kunde ryka ihop först. Insåg dock att det inte skulle hända, och att jag snart skulle bli tvungen att flytta mig. Försökte därför panga honom, eftersom han hade sett mig när jag väl blivit tvungen att flytta mig. Han lyckades ta skydd bakom en bil, och tillslut blev jag tvungen att röra mig över en väg, och han lyckades ta mig :(

När det här spelet är som bäst är det jävligt kul :D
inte spelat på länge så drog några solos, tror jag dog mot min första aimbot sen death cam kom. men kunde ha varit ett tur-HS med kar98 så var tvungen att kolla replay men verkar ju inte gå att reporta efter förlustskärmen?

kan man verkligen lita på replay eller är den lika laggig mellan olika spelare som när man spectatear?
Deathcam går inte att lita på nej, jätteofta den ballar ur och det ser ut som att folk siktar rakt ner i backen när dom får kills.
yaaaas top 0.7% i duo fpp nu, hur ligger ni till??
Senast redigerad av multifaros den 11 januari 2018 02:59.
Well:

Du får driva det som en konsumentfråga så du i alla fall får pengarna tillbaks. Men termsen man skrivit på kanske överlåter all makt till pubg-teamet va vet jag ping @Giffox
Senast redigerad av Boba den 11 januari 2018 08:19.
Blir ju en bevisfråga men ingen har dragit något sådant till domstol i EU vad jag vet. De får stänga av en om man bryter mot användaravtalet (inom rimliga gränser).
Tycker vi crowdfundar @efficaxors domstolskostnader. Upp till kamp!
Ursprungligen postat av Boba
Tycker vi crowdfundar @efficaxors domstolskostnader. Upp till kamp!
Utöka citat
Tack för visat stöd. Det värmer när resten av internet hellre tar ut sin ilska mot fuskaren de nyss mött på mig. ;)

Får helt enkelt fortsätta överklaga genom support, Twitter etc. men det verkar tyvärr som att de inte håller samma standard när det gäller både pricksäker detektering och kundhantering, a la VAC. De är okej med det faktumet att deras kunder får betala priset när deras anti-fusk inte håller måttet.
Ursprungligen postat av neptun
Vad gjorde du?
Utöka citat
Säg det! De vill givetvis inte dela med sig av några detaljer, så det kan vara vad som helst. Kan ha varit ett program de upptäckte i Maj eller i December. Kan ha varit något de upptäckt ha varit igång i 2 sekunder eller 500 timmar. Eller så är det helt enkelt en bugg. Vem vet.
spelet har kraschat flera gånger för mig och fått nån battleeye popup som säger nått om autohotkey, ska man va skraj?
Likea det här inlägget om ni tror att @efficaxor fuskat
Default avatar

« Tillbaka till Spel