MultiPrey (2017)

Det finns alltså personer som fortfarande anser att tv-spelsjournalisters åsikter är representativa för hur bra spel är. Mindboggling.
Ursprungligen postat av Fock
ansvaret dessa större "speljournalister" har att ge en så objektiv bild av whatever spel involved som möjligt iom makten de sitter på
Utöka citat
Nu kritiserar du siffran, inte bilden som kritikern målar i sin recension, eller?

Oavsett är det ju sjukt tråkigt och ointressant med något som öht liknar en objektiv recension.

Senast redigerad av efficaxor den 14 maj 2017 01:16.
Ursprungligen postat av efficaxor
Nu kritiserar du siffran, inte bilden som kritikern målar i sin recension, eller?
Utöka citat
Läs inlägget igen.

Ursprungligen postat av efficaxor
Oavsett är det ju sjukt tråkigt och ointressant med en objektiv recension.
Utöka citat
Pantad tramsåsikt som dessutom är helt irrelevant.

Ursprungligen postat av JamesBondJr
Det finns alltså personer som fortfarande anser att tv-spelsjournalisters åsikter är representativa för hur bra spel är. Mindboggling.
Utöka citat
Ja, visst är det sorgligt.
Behöver man repair 2 för att klara vissa uppdrag eller finns det andra vis?
Ursprungligen postat av Lystrad
Behöver man repair 2 för att klara vissa uppdrag eller finns det andra vis?
Utöka citat
Nästan omöjligt att komma ihåg. Vet inte hur långt du kommit men kan säga att du lugnt kan maxa de skillsen, inte någon brist på neuromods senare i spelet direkt.
Någon som gjort uppdraget Who is december? Stötte på en bugg där, när man hittar december på golvet var det sju stycken av henne istället... alla hade en neuromod på sig. Inget gamebreaking direkt men antar att det inte ska vara så?
Hur långt är det kvar efter man kommit till Deep storage?

Vissa sidemissions är sååå bra. Spelet förtjänar verkligen mer  uppmärksamhet.
När ska fler folk köpa det här spelet??
När ska fler folk köpa det här spelet??
Nu är jag nära slutet men känner att spelet tappar lite steam. För lite fiende-variation men framförallt inte så kul när man har neuromods till allt. Dvs man behöver inte längre fundera så mycket på hur man kan/ska tackla banorna. Neuromod fabrication tror jag var ett misstag.
Något jag störde mig på var repeating fabrication plans överallt och att man inte fick någon slags bonus om man hade flera av samma. Obviously har de gjort så för att de som bara springer igenom spelet och ignorerar all optional content ska kunna få all utrustning också men det blir lagom tröttsamt när man hittar valfri fabrication plan för femte gången, spännande reward liksom.
Ja, eller hur. Ersätt med en motsvarande redan tillverkad sak.
Ursprungligen postat av Giffox
Dvs man behöver inte längre fundera så mycket på hur man kan/ska tackla banorna. Neuromod fabrication tror jag var ett misstag.
Utöka citat
Mm, när man både har hacking och mimic verkar det inte vara några problem att ta sig in någonstans. Hade varit nice om vissa skills uteslöt andra. Har inte tillverkat en enda neuromod men känner mig ändå tillräckligt stark
Gör så att alla man hittar efter den första ger bonusar till ammo:n man tillverkar t.ex (iom att uppgraderingar till blueprinten i sig inte skulle vara någon höjdare iom att man då skulle behöva uppgradera prylen från noll igen). Gör looten från main quest-delarna mindre tröttsam för de som gör mycket optional content och gör dessutom optional content lite mer intressant för de andra.
Har detta på dattan nu, verkar fetttt
Ursprungligen postat av Box
Har detta på dattan nu, verkar fetttt
Utöka citat
Det är det
Vissa sidequest är väldigt bra på att tvinga en att utforska mycket, tänker på questet med skattkartorna framförallt. Mkt kul!
Klarade spelet idag, tog nästan 31 timmar
Default avatar

« Tillbaka till Spel