MultiFAR CRY 5 - Worldwide reveal!

Cool beans.
Ursprungligen postat av Agitopop
Insinuerar spelet att man knullat en gris efter testikelfestivalen? Oerhört olämpligt med tanke på att jag spelar en tjej.
Utöka citat
Vilket sexistsnack, tjejer är precis lika kapabla att knulla grisar som killar! #womencan #girlpower
vad i helvete
ROFL
hatar "capture party incoming" spelar ju ingen roll hur man spelar oavsett hur man gör så går de inte att kämpa bort dem
Den här var rätt kul:

sjuk throw på slutet där
Jäkla fräckt spel ändå
öj vart startar man om man stänger av spelet och startar upp det igen? bara kört restmode sen dagen de kom, sugen på att stänga av och installera patchen, ser att jag kör 0.1.0 så hade vart fint att få den uppdaterad, problemet, befinner mig på ett sweet ställe i skogen och vill inte tas bort därifrån!
från en autosave? Checkpopint? stad/by så brukar det ju vara.
Ursprungligen postat av Dilshad_Salih
från en autosave? Checkpopint? stad/by så brukar det ju vara.
Utöka citat
ja, men om man stänger av helt och hållet? aja väntar med att starta om tills jag är i någon stad eller liknande utan massa quests och grejer hängandes över mig.

tips på att hitta grizzly skin! hittar inget symbol på kartan (är kanske för trött) men ser massa American black bear? kan man stöta på grizzly där? :S
Ursprungligen postat av mazerfaka
även på pro? känns som 60 lol
Utöka citat
Testade det idag och det kändes 100% som 30fps motion blur suddighetsfest.

Hoppas verkligen att detta är sista generationen som domineras av spel i 30fps. Alla de där pixlarna Sony och Ms så gärna skryter om är ju totalt bortkastade om skärpan försvinner så fort man rör sig/kameran. Helvete
Ubisoft-spelen brukar autospara hela tiden så det är nog bara att stänga av. @mazerfaka
Ursprungligen postat av Giffox
i5-7600k med lite OC.
Utöka citat
Den gör nog sitt. Tror inte att min i5-3570k fixar 60fps i detta. Börjar bli dags att uppgradera men tar emot när ramminne är så satans dyrt för tillfället.
Ni som har spelat en del. Fungerar det bra att köra helt utan stealth? Orkar inte ett till spel som kräver att man smyger runt. Är främst intresserad av att spränga saker. Tidigare spel i serien har ju straffat en om man inte kört stealth (mindre xp).
Vissa missions kräver det men annars är det inga speciella nackdelar som mindre exp o så. Du har ju challenges istället
Om något så är stealth mindre viable här än förut.
Två av tre kultkaptener nerplockade. Fortfarande ingen Ubifatigue inträffad. Kommer inte hundraprocenta spelet eller så, men det är väldigt kul! 3,8/5 hittills.
Ursprungligen postat av Moopey
men annars är det inga speciella nackdelar som mindre exp o så
Utöka citat
Man får dock bonuspengar om man tar ner ett camp utan att larmet går. Brukar snipra larmpanelerna och sedan gå in och, som man sade förr i tiden, "kötta".
Det sägs fortfarande @Agitopop

Du är en riktigt hipp pappa, tro inget annat
Ursprungligen postat av mooltipahs
Det sägs fortfarande @Agitopop

Du är en riktigt hipp pappa, tro inget annat
Utöka citat
Kul att du och dina likers kallar mig "pappa" när ni vet att jag och min tjej försökt få barn i minst fem års tid utan att lyckas. Fräscht, verkligen. Hoppas ni är stolta!
Har ni testat ivf?
#reskinned wildlands
Kul att du och dina likers kallar mig "pappa" när ni vet att jag och min tjej försökt få barn i minst fem års tid utan att lyckas. Fräscht, verkligen. Hoppas ni är stolta!
Utöka citat
Det här visste jag inte, jag ber verkligen om ursäkt. Det kändes som att du själv skoja om att du är lite äldre än de flesta här iom uttrycket "som man sade förr i tiden", så jag spann vidare ett steg bara...

Verkligen förlåt, jag hoppas ni lyckas med att skapa en fin liten familj.
Utöka citat

På riktigt?
Kom igen, han trollar ju bara.
Jäkla ohövligt
Ursprungligen postat av mooltipahs
Det här visste jag inte, jag ber verkligen om ursäkt. Det kändes som att du själv skoja om att du är lite äldre än de flesta här iom uttrycket "som man sade förr i tiden", så jag spann vidare ett steg bara...

Verkligen förlåt, jag hoppas ni lyckas med att skapa en fin liten familj.
Utöka citat
Haha, jag skojade med dig. ÄGD!
Ursprungligen postat av Fenris
#reskinned wildlands
Utöka citat
Inte spelet wildlands men det är i så fall ett reskinned far cry som mer eller mindre är ett reskinned Assassin's Creed. Iaf från och med Far Cry 3.

Inte hunnit köra jättemycket men känslan är positiv i början iaf. Kan dock  inte låta bli att köra stealth ändå. Går bara inte...
Default avatar

« Tillbaka till Spel