NintendoSuper Mario Odyssey

<3
Ursprungligen postat av jsf
i dark side möter man ju alla broodals - man kan inte heala mellan varven?
Utöka citat
Teleporta tillbaka till ditt skepp, gå in och hela.
Det är halvsegt att springa  tillbaka varje gång dock. Men det underlättar iaf.
Ursprungligen postat av empo
nån som vet vad det är för skillnad på målningarna med bowser i kyrkan på månen? osäker på vilken som låstes upp av 880 och båda verkar vara sista bowser-fighten/escape?
Utöka citat
Den högra (när du kommer in i byggnaden) är den som låstes upp sist, och den är något svårare än originalfighten. Har inte provat den vänstra, men skulle tro att den bara är original.

Ursprungligen postat av empo
vettefan om man låser upp nått på 900-1000?
Utöka citat
Skaffa 999 och dra upp på slottets tak i Mushroom Kingdom för ett litet påskägg!
Ursprungligen postat av Trappski
Teleporta tillbaka till ditt skepp, gå in och hela.
Det är halvsegt att springa  tillbaka varje gång dock. Men det underlättar iaf.
Utöka citat
lyckades klara på andra försöket så slapp, men tack!
Jag har skaffat typ alla moon och är på typ 850 var har ni hittat dom 100+ som ska ge upp 999???
Ej klarat darker moon
Ursprungligen postat av Lautrec
Den högra (när du kommer in i byggnaden) är den som låstes upp sist, och den är något svårare än originalfighten. Har inte provat den vänstra, men skulle tro att den bara är original.

Skaffa 999 och dra upp på slottets tak i Mushroom Kingdom för ett litet påskägg!
Utöka citat
hm okay ja gjorde högra. får grinda coins!

@Moopey har 880 och köpt 1 måne i varje kingdom, måste alltså köpa 119 extra
har du tagit alla hint art-månar som låses upp i dark side efter man klarat kaninbossarna? darker har bara en multi moon
Har köpt en måne i varje värld för 100guld. Sen gjort all art på dark Side. Kan man köpa månarna igen eller låses nått upp senare?
Det går ju att köpa massor med månar i varje värld innan man ens gjort något alls på Dark Side.
Jag får paaaaaaanik av dark och darker side
challenge-rummen utan hatt man låser upp efter bossrushen är så jävla dank
åh det låter ju toknice iofs. får dra mig igenom det här då
Hur orkar ni fixa 500 stjärnor? Vill bara komma till darker side snabbt!
Eh vaddå orkar? det va ju ren jävla spelglädje
Jo jag vet men sugen på spela darker side nu. Ska väl vara spelets svåraste bana?
Tyckte det var betydligt roligare att samla nya månar i de världar jag redan besökt än att börja om från början på Darker Side om och om igen.
Alltså vissa månar är ju kul men lika många är ju ganska tradiga
Utöka citat
Jag hade typ 450 månar när jag klarade spelet. sen finns det ju månar ca överallt, särskilt efter man "klarat" spelet. man kan ju tom. köpa 10xmånar i shoppen på nolltid
Vilken är er favorit kostym.. Min är dr mario
Utöka citat
man kan köpa 10 stk power moons i affärerna i bunuduru för 1k coins, så om du har 5k coins får du 50 power moons etc
jaha. nä jag lirar vidare tror jag!
Över 700 moons nu! Endast 100%:at typ 4-5 kingdoms än så länge. Finns så jävla mkt att göra i det här spelet <3 Lätt en GOTY-kandidat för min del :)
Stabilt, själv har jag pausat på 250 stjärnor...euuhm.. månar...

och gett mig på Zelda igen.. men dra åt helvete vad stort spel, kommer ta sin tid innan man kan gå över till Mario igen.
Default avatar

« Tillbaka till Spel