MultiAwesome Games Done Quick 2018

Japp. 7-14 januari är det dags igen. Inatt släpptes listan över accepterade spel. Eventschema kommer inom några veckor. 

https://gamesdonequick.com/submission/games-list

Makalöst nog lyckades jag få in 4 spel även det här året. Jag kommer spela:

Mega Man 1 - igen. Denna gång ett mm1-3 relay med 4 teams med en majoritet av top-runners av respektive spel. Sjuk uppslutning. 

Chip n Dale - 3-way race mellan mig, Garadas (som jag körde Ducktales mot förra året) och angrylanks. Jag har WR men det är mindre än 5 sekunder sett till PBs. 

Batman - race mot Dxtr. Kommer vara rätt hög spänning/prestige här. För några månader sedan spelade vi parallellt över 2 månader i sträck innan dammet lagt sig och jag för tillfället har WR ungefär 0.5 sekunder snabbare än honom efter att han tidigare haft det under flera år.

Mitsume Ga Tooru - Famicom exklusivt spel som är smått fantastiskt. Spelar detta som solo-run. Top-10 NES spel enligt mig. Ser fram emot att visa upp det i en större setting då det är ett relativt okänt spel.
Bra initiativ @Endymion. Kul och höra att du ska vara med nästa tillställning :) är mitt uppe i mitt C-uppsatsskrivande när det beger sig så kommer nog kunna se en del live ;P
fett
Default avatar

« Tillbaka till Spel