Övrigt/metaÅrets spel 2017 enligt playing

Aa heavies är kul, synd på movement speed ba. Ubergevär gief
Shotgun minigun <3
Ursprungligen postat av ctrlalttdc
Spelat vidare i woflstein2. Slutade vid new orleans sist och tyckte spelet var rätt trökigt fram tills dess men holy shit vad det återhämtar sig efter det. Räcker dock inte hela vägen ut imo (vi får se).
Kommentarer @jsf etc?
Utöka citat
jag tycker spelet är roligt nästan rakt igenom, skjutandet minst kul men det blev lite roligare när man fick shotgun o kunde gå all in. tycker cutscensen bidrar till atmosfären så skippa inte dem, det är ballt och överdrivet på ett roligt och charmigt sätt.
Hur står ni ut med all självömkan? Borde ha varit mer:
Ursprungligen postat av Giffox
 självömkan? 
Utöka citat
den är väl mer under tiden man spelar, när han pratar med caroline i dräkten
ja den är lite jobbig men efter kroppsbytet så är det ju rätt fett
Vem fan köper Wolfenstein 2 och skippar mellansekvenserna? Man tappar ju inte direkt hakan när det visar sig vara just Giffox, det gör man inte.
Det levde inte upp till hypen och det blev så pinsamt med BJs pappa
Jag har inte hunnit spela mario kart 8 än men jag har svårt att se hur det skulle kunna vara särskilt mycket bättre än andra mario kart spel. det är som att ett nytt FIFA eller ett nytt The Sims vinner GOTY. 2014 måste ha sugit riktigt hårt
Senast redigerad av VEL den 12 januari 2018 14:10.
Det är precis samma sak som föregående spel. T.o.m. nästan alla banor är från föregående spel. Fortfarande bra.
Mario kart 8 är svinbra trots återanvändning
mk8 är amazing
Det är det. Dock var -14 ett rätt dåligt spelår.
Ursprungligen postat av VEL
Jag har inte hunnit spela mario kart 8 än men jag har svårt att se hur det skulle kunna vara särskilt mycket bättre än andra mario kart spel. det är som att ett nytt FIFA eller ett nytt The Sims vinner GOTY. 2014 måste ha sugit riktigt hårt
Utöka citat
Ja, bästa sedan SNES. Här har de verkligen hittat rätt i kombinationen av extremt bra designade banor, fartkänsla och styrning. Tidigare spel har vacklat lite på än det ena än det andra, men MK8 var fan mitt i prick. Dessutom ohyggligt mycket content. Absolut välförtjänt vinnare ett ganska ljummet spelår tycker jag.
Senast redigerad av rick_star den 12 januari 2018 14:22.
sjukt bra wii u år d där. donkey kong, mk8 och bayonetta
Ursprungligen postat av BIG_JIM_RENNIE
sjukt bra wii u år d där. donkey kong, mk8 och bayonetta
Utöka citat
Smash också! Synd att det redan var för sent då.
Smash till wii u är finfint men lider mer av fifa-upgrade än mk8 ijemo, spec mtp att allt är upplåst från början vilket är b.
kändes också tomt att det inte var ett bonkers storymode som i brawl
Eller melllaaaaayyy
MK8 är väldigt bra men Donkey Kong borde ju vunnit imo.
Vilket jävla Donkey Kong släpptes 2014? Nu är jag så irriterad att jag kan dö.
@Agitopop Tropical Freeze
Aaaah! Nu blev jag irriterad på mig själv. Kollade metacritics best reviewed 2014-lista och hittade det inte där. Ser nu att det inte fick så bra recensioner som jag ville minnas.
Default avatar

« Tillbaka till Spel